Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ostaa vain käytännöllisiä lahjoja. Nyt sain RINKAN!

Vierailija
10.07.2019 |

Voi v*ttu. Mitään vähänkään arvokkaampaa ei voi ostaa jos se ei ole (miehen mielestä) hyödyllistä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin alan jo tässä iässä (35v.) pistää enemmän painoa lahjojen käytännöllisyydelle kuin väkisin väännetylle romantiikalle. Koruja minulla jo on, kukista en piittaa ja merkkilaukut ja kylpylämatkat menee minun kohdallani yhtä hukkaan.

Esimerkiksi uudet lenkkikengät olisi minulle sopiva lahja tällä hetkellä, koska vanhoilla alkaa olla kilometrit kohta täynnä. 

Vierailija
22/42 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä te naiset sitten haluatte?

Riippuu naisesta, opettele tuntemaan omasi niin tiedät mistä hän pitää. Toiset haluaa meikkejä, hemmotteluja, muotirättejä, koruja ja muuta naisellista hömppää. Toiset taas käytännöllistä kattilaa, pyörää, pussilakanaa, astioita, harrastustarvikkeita ja jopa rinkkaa. Mullekin eksä osti jotain marketin eltaantunutta hajuvettä (joita en astman vuoksi käytä ollenkaan). Hukkaan heitettyä rahaa, kun en näitä arvosta pätkän vertaa. Pojalta taas sain lahjaksi kerran kopiocrocsit ja vitsi että oli tarpeelliset pihakengät, käytän jatkuvasti. Arvolla ei mitään väliä vaan sillä että lahja on sopiva. Eikä aina tarvitse olla tavaraa, voi olla jokin yhteinen retki, tapahtuma, piknik tms. Enemmän kuin lahjan hintaa/materiaa, naiset arvostaa sitä että se on heille ajatuksella hankittu tai suunniteltu. Että olet vaivautunut miettimään ja tuntemaan hänet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoja mieheltäni joista minä naisena olen tykännyt

- itse poltettu cd levy jolla lempimusiikkiani

- hyvä paistinpannu

- kiva koru (tosin kerroin että tämä yksi riittää koska käytän niin harvoin koruja)

- moottorisaha

- muki

- kirves

Kukkia ja hajuvesiä en halua allergioiden takia. Turhaa tavaraa en halua. Parasta on saada yllärinä jotain tarpeellista ja juuri minulle sopivaa. Mutta sellaisen ostaminen on usein todella haastavaa. Siksi kerron yleensä miehelleni mitä haluan ja mies vastaavasti kertoo mitä hän haluaa (tai viimeksi osti itselleen lahjaksi harrasteauton).

Vierailija
24/42 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin onnellinen saadessani lahjaksi joko mainitun rinkan, tai sitten akkuporakoneen.

Vierailija
25/42 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä te naiset sitten haluatte?

Täähän on yhtä fiksu kysymys kuin se, että mitä miehet sitten haluavat lahjaksi. Jokaiselle moottorisaha? Kravatti? Konjakkipullo? Talvisotaa käsittelevä kirja? Pelkkää pildeä?

Vierailija
26/42 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä toi joskus kauppareissultaan mulle puukon, kirveen ja viskipullon, mulla oli joku puutyöprojekti kesken.

Olin aika iloinen kun kaikki pääsi samana iltana käyttöön:)

Vierailija
27/42 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään käydä ulkona syömässä, joten jos mies vie minut ravintolaan ja maksaa laskun, niin kiva. Vielä jos tuohon saisi leffareissun alkuun, niin superkiva. Koruja en käytä ja käyttötavarat sekä vaatteet valitsen mieluiten itse.

Vierailija
28/42 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta toi on ihan hyvä lahja. Itse sain viime vuonna mieheltä syntymäpäivälahjaksi pyörän lukon.

Vierailija
29/42 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin todella tyytyväinen jos saisin rinkan. En välitä koruista tai alusvaatteista tai hajuvesistä. Laadukas keittiötarvike tms. kyllä kelpaisi.

Lahjan ostaminen voi olla todella vaikeaa, itselleni ei tulisi mieleenkään loukkaantua jos joku yleensäkin on ostanut minulle lahjan.

Vierailija
30/42 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 Ikean muuttolaatikkoa ja lahjakortti Muuttoliike Niemen yhdensuuntaiselle kuljetukselle olisi ehkä ollut parempi lahja.

Pidemmässä parisuhteessa miesten pitää oppia suunnittelemaan lahjojen taso. Joskus nuorempana tein sen virheen, että ostin jokaiseksi jouluksi aina paremman/kalliimman/hienomman lahjan kuin edellisenä jouluna. Sitten kun yhtenä jouluna palasinkin takaisin johonkin lähes arkiseen parin sadan euron lahjaan, niin voi sitä pettymystä ja murjotuksen määrää. 

Vierailija
31/42 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 Ikean muuttolaatikkoa ja lahjakortti Muuttoliike Niemen yhdensuuntaiselle kuljetukselle olisi ehkä ollut parempi lahja.

Pidemmässä parisuhteessa miesten pitää oppia suunnittelemaan lahjojen taso. Joskus nuorempana tein sen virheen, että ostin jokaiseksi jouluksi aina paremman/kalliimman/hienomman lahjan kuin edellisenä jouluna. Sitten kun yhtenä jouluna palasinkin takaisin johonkin lähes arkiseen parin sadan euron lahjaan, niin voi sitä pettymystä ja murjotuksen määrää. 

Parin sadan euron lahja lahes arkinen?! Ihme prinsessa. 

Meilla joululahjabudjetti on yleensa n. 20 - 30 euroa max :D

Ma sain viime jouluna miehelta "talvi"mekon (mahtui budjettiin ja oli tosi kiva), han sai minulta kahdet Calvin Kleinin boxerit ja mun itse kutomat villasukat.

Eika siis johdu siita etta olisi rahat tiukalla, joululahja on meilla vaan muodollinen lahja kun vietetaan isommalla porukalla, etta jokaisella on paketteja auottavana. 

Vierailija
32/42 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskainen Kånken kirpparilta oli riittänyt sulle.

Vierailija
33/42 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että rinkka on paska lahja, jos sillä ei oikeasti tee mitään tai jos mies on ostanut sen ajatuksella "Minä itse tykkäisin tästä". Sama kuin se, ettei halua kukkia ja koruja, ja mies kantaa kukkia ja koruja selkä vääränä lahjoiksi.

Ei minullakaan olisi varsinaisesti yhtään mitään käyttöä rinkalle. Sen sijaan pienempi reppu, jonka saa lentokoneessa jalkotilaan, olisi hyvä. Vanha alkaa olla jo parhaat matkansa tehnyt. 

En myökään tarvitsisi superveitsisarjaa, koska en ole superkokki ja minulle riittää yksi laadukas veitsi, joka löytyy jo. Viinipullokin olisi huono, koska vatsa ei kestä viiniä, mutta sakepullo kokkaamiseen olisi hyvä. 

Meillä on tapana kysyä ihan suoraan, että mitä toinen haluaa tai tarvitsee. Jos ei keksi mitään tiettyä, voi kirjoittaa listan, josta voi valita lahjan. Ei tule turhia hutiostoksia eikä krääsää tai lahjakortteja, joille ei ole käyttöä. 

Vierailija
34/42 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain lumikauhan äitienpäivälahjaksi traktorin etukuormaajaan. Sen jälkeen ei oo tullut kun Pusuja poskelle.. tarpeeseen toki tuli mutta kukkiakin vois joskus antaa..

Vierailija
35/42 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen putkirinkka vielä? Tosi romanttista XD

Vierailija
36/42 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies! Anna se mulle. Käytännöllinen, eikä kuluta liikaa. Tykkääkö se myös retkeilystä?

Vierailija
37/42 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vit..u, minä sain lahjaksi ruuvimeisselisarjan jota mies itse tarvitsi. Savolaiset on idiootteja.

Vierailija
38/42 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana mies! Anna se mulle. Käytännöllinen, eikä kuluta liikaa. Tykkääkö se myös retkeilystä?

Millä perusteella sanot ihanaksi? Tunnetko miehen? Voihan se vaikka mukiloida vaimoaan siellä luonnonhelmassa.

Vierailija
39/42 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjan idea on nimenomaan tunne eikä järki!

Sen takia korut ovat ihania lahjoja!!!

Mies saa sitten ostaa ne muut romut arkena. Eiks jeh?

Sinccis

Vierailija
40/42 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exä toi joskus kauppareissultaan mulle puukon, kirveen ja viskipullon, mulla oli joku puutyöprojekti kesken.

Olin aika iloinen kun kaikki pääsi samana iltana käyttöön:)

No aika ullattavaa että viskipullon jälkeen on iloinen, ja ilo muuta kuin suurenee kun pääsee ukkoaan jahtaamaan viskipäissään niillä puukolla & kirveellä : )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi