Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maaliskuiset 2020

09.07.2019 |

Joko löytyy maaliskuulle varovasti vauvaa odottavia?
Plussasin itse pari päivää sitten ja maaliskuulle sattuisi laskettu aika. Jännittynein fiiliksin mennään :)

Kommentit (33)

1/33 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi.  Viikkoja kasassa nyt noin 5. Olo on lievästi järkyttynyt, en koe olevani millään tavalla äitimateriaalia ja ikääkin on jo :D

2/33 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös. Plussasin tänään, ja piti sitten heti tulla katsomaan,  onko täällä jo maaliskuisten ketju. Hyvin alussa ollaan, joten yritän ottaa rauhassa ja pitää matalaa profiilia (mutta onhan tämä ihanaa!). Ennestään meillä on keväällä 2017 syntynyt lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/33 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa esikoista odottava, noin 5+2.

Varhaisultraa odotetaan kovin, tämä raskaus alkoi klinikalla tehdystä (ekasta) inseminaatiosta. :)

4/33 |
11.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä reilu viikko sitten tehty ensimmäinen pos testi. Laskeskelin, että maaliskuun puolessa välissä olisi la, jos kaikki menisi hyvin. Ei uskalla oikein edes vielä ajatella, että olisi oikeasti raskaana. Odotan, että pääsen varhaisultraan ja jos siellä kaikki hyvin niin uskaltaisi taas hetken eteenpäin katsoa 😊

5/33 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on plussattu jo 2vk sitten ✌🏻 Viikkoja tänään 6+1

6/33 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös plussattu pari viikko sitten! 😊😍

7/33 |
12.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia oireita teillä on? Itsellä ollut alusta saakka kovia kramppeja ja vihlomisia tuolla alavatsalla. Valkovuoto myös lisääntynyt, rinnat välillä kovat. Ja uusimpana pissalla ravaaminen.. 😅 Ja syön kuin hevonen.

8/33 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans ollu vihlomiaisia, rinnat kipeenä, väsymystä ja nälkä olis mutta on niin etova olo ettei aina pysty syömään..

9/33 |
13.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä plussasin alle viikko sitten ja la. on 6.3.2020 jos vaan kaikki menee hyvin. Mulla oli jo kamalat oireet päiviä ennen plussaa ja sanoinkin miehelle ekan negan jälkeen, että ei uskoisi sitä testiä, kun mulla on ihan varma olo siitä, että se on väärässä ja niin muutaman päivän päästä plussasin haamun ja sitten ihan kunnon plussan.

Oireita: Tekee mieli kamalasti appelsiineja ja appelsiinimehua, salaattia, tomaatteja, raakaa sipulia, avokadoa jne.. pahoinvointi ja nälkä samaan aikaan. Itkuunpillahtamiskohtauksia ihan älyttömistä jutuista. mm. vauvan itkusta kaupassa. Ja unet on muuttuneet jo ennen plussaa tosi oudoiksi. Väsyttää ihan älyttömästi. Mä en ikinä ota päikkäreitä, mutta nyt on ollut melkein joka päivä pakko. Oon silti näistä oireista onnellinen, koska lapsi on erittäin toivottu. 

10/33 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin vihloo mahaa niin ettei missään asennossa ole hyvä olla, lisäksi on niin kova turvotus muutenkin että housut ei mene kunnolla kiinni ja kaikki rintsikat tuntuvat liian pieniltä 😂

Viikon verran on oksettanut enemmän tai vähemmän ihan kokoajan, ainoa mikä siihen auttaa on syöminen-joten painan kohta vissiin pienen valaan verran 😁 Lisäksi kuten Nomparellilla, väsyttää ihan hirveästi.

Pahin oire lienee että kahvi ei maistu ollenkaan, olen suunnilleen elänyt kahvilla aiemmin.

11/33 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tänään plussattu haalea haamu iltapissasta :) Menkkojen ois pitänyt alkaa perjantaina ja eilen ja tänään ollu ällö olo ja eilen illalla tissit tuli kipeeks niin pitihän se testi tehdä. Näillä näkymin la olisi 20.3., eli tänään rv 4+2.

Me päätettiin vasta juhannusviikolla että kolmas lapsi saa tulla jos on tullakseen ja näköjään heti tärppäsi, toivotaan vaan että kaikki menee hyvin 🤞🏻 meillä ensimmäisessä meni 2 vuotta ja toisessa 3kk ennenkuin tärppäsi, niin en jotenkin osannut odottaa että voisi heti tärpätä.

12/33 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Plussasin tänä aamuna, La olisi 10.3. Vähän on epätodellinen fiilis ja jännittää. Ikää jo 42v. esikoinen 3v.

13/33 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans maaliskuulle ensimmäistä lasta odotteleva, laskettu aika olisi kai joskus siinä kuun puolivälissä, tarkentuu kait sitten vielä varhaisultrassa. Sikälimikäli siellä kaikki on siis hyvin. Nyt siis mennään kuudetta viikkoa.

Yllättävän oireeton olen ollut, sillä vatsaa vain välillä nippailee vähän ja menkkamainen tunne vatsalla. Mutta ei vielä kertaakaan yhtään liian kipeästi tai pitkään. Ruokahalu ehkä myös tavallista suurempi ja vatsa kovalla. Oireeut on kuitenkin niin olemattomat, että välillä unohtaa täysin, että on raskaana ja ehkä vähän toivookin, että se tuntuisi fyysisesti enemmän. Viimeksi kun olin raskaana, vatsaa nippaili kovaa, voin pahoin ja oksensin ja rinnat kasvoivat ja kutisivat. Varhaisultrassa todettiin kuitenkin km, jonka jälkeen tyhjennys ja pahoinvointi jatkui vielä senkin jälkeen..

Nyt ei oikein osaa vielä iloita täysillä, mutta eiköhän se tästä 😍

14/33 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja unohtui tuosta että olin viimeksi ihan kuoleman väsynyt ja hengästyin todella helposti. Nyt ei vielä toistaiseksi mitään näistä oireista poislukien tuo alavatsan nippailu.. sekin kuitenkin lievempää mitä viimeksi. Jännittää kyllä kauhesti, että ihanko oikeasti sisällä kasvaa pieni ihmisen alku ❤️

15/33 |
15.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä laskettu aika olisi 1.3! Reilu 2viikkoa sitten tein positiivisen testin kun menkkoja ei näkynyt, tuli yllätyksenä! Esikoinen vasta 8kk, eli rankkaa tulee olemaan maaliskuussa kahden pienen kanssa.

Tosin suurimpana huolenaiheenani on ettei minkäänlaisia raskausoireita ole (nyt rv 7+2). Pelkään ettei kaikki ole hyvin, ja pohdin tässä jos kävisin varhaisultrassa varmuudeksi. Esikoisesta alkoi rintojen kipuilu ja oksentelu sekä 24/7 kestävä pahoinvointi jo rv 6 joten tämä oireettomuus epäilyttää.

16/33 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, plussasin kolme päivää sitten, laskettu aika on vähän hämärän peitossa vielä mutta maaliskuun 25-28 taitaa sijoittua. Jännittää, viimeksi oli huhtikuussa keskenmeno viikolla 15 joten varovaisin mielin mennään. Oisko muilla mielenkiintoa perustaa suljettua faceryhmää, täällä tulee käytyä niin harvakseltaan ja vertaistuelle olisi todella paljon tarvetta kun ajateltiin pitää salassa niin pitkään kun mahdollista. :)

17/33 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin kiinnostaisi ryhmä.

18/33 |
16.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kans kiinnostais ryhmä

19/33 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin olla kanssa kiinnostunut vertaistukiryhmästä,  kun itsellä ei ole ketään kenelle puhua näistä jutuista :)

Omat ajatukset ovat tässä plussan aiheuttaman lievän järkytyksen jälkeen hieman selkeytyneet- tänään aion rohkaistua ja soittaa neuvolaan ajan.

P.-77: kiva saada toinen vähän vanhempi odottaja "mukaan"- itsellä ikää 38v

20/33 |
17.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva että on muitakin vertaistuen tarvitsijoita! Mä voin perustaa sen ryhmän salaisena. Laittakaa vaikka halukkaat mulle viestillä teidän profiilit niin lisäilen teitä sinne. :)