Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vein Vanhat Kinder-leluni, ne kovamuoviset krokotiilit, kilpikonnat ja leijonat jahjaksi 4v kummitytölle, laittoi syrjään ja alkoi tuijottaa tablettiaan

Vierailija
09.07.2019 |

Ihan oikeasti ajattelin että tyttö tykkäisi näistä hahmoista, itse tykkäsin hullun lailla lapsena. En saanut kiitosta, vaan lapsen äidiltä olan kohautuksen ja se siitä. En taida antaa enää mitään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on hei tosi arvossaan nykyään. Ota ne takas ja myy keräilijälle!

Siit oli just lehtijuttu jossain..

Vierailija
2/10 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohta 6v rakastaa niitä Kindertilpehöörejä, kantaa niitä mukanaan pienessä muovipussissa kaikkialle ja esittelee ylpeänä joka ikistä hahmoa kenelle tahansa joka vain suostuu kuuntelemaan. Tuo tänne vaan! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ja tavat menevät eteenpäin hurjaa vauhtia.

Ne millä leikittiin pari vuotta sitten, ovat jo täyttä historiaa.

Mihin sitä kiitosta olisit tarvinnut, vanhanaikaisista, toiselle annetuista, tarpeettomista leluista? Luulitiko olevasi joku hyväntekijä?

Nykylapsilla on omat lelunsa.

Vierailija
4/10 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset tykkää niistä jutuista joista kaveritkin tykkää. Jos kaverit tykkää tablettijutuista, niin siitä se sinunkin kummityttö tykkää. Sori vaan. Meille ei ostettu heman-ukkeleita, koska äiti sanoi että ne ovat tyhmiä, mutta niin vaan minä leikin kavereiden kanssa niillä ukkeleilla tarhassa.

Ehkä, jos sinua harmittaa, voit pyytää hahmosi takaisin. Lapsi niitä tuskin kaipaa, ja sinulle niistä olisi ehkä suurta iloa. Äiti varmasti ihmettelee, mutta kirpparillehan ne kuitenkin ovat matkalla.

Vierailija
5/10 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää loukkaantua 4v:n reaktiosta, kun lapsi ei edes tuon ikäisenä osaa ajatella lelujen tunnearvoa toisen näkökulmasta?

Lapsi ei ole vastuussa kenenkään aikuisen itsetunnon tai hylkäämishaavojen korjaamisesta. Ihan kohtuuton odotus lasta kohtaan ja rangaistuksena sitten lapsi ei saa kummilta enää lahjoja.

Itse olisin äitinä pistänyt lapsen kiittämään lahjasta.

Vierailija
6/10 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitinsä iloisena myynnyt ne jo eteenpäin. Niissä muhii isot rahat.

Vierailija
7/10 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lapsuudenystävä söi tabletit. Oli pönttö sekaisin.

Vierailija
8/10 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kilpikonnat oli ihania ;_;

Vierailija
9/10 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muoviveron jälkeen arvo negatiivinen.

Vierailija
10/10 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut kiva hei. Vietkö useinkin nurkistasi löytyvää vanhaa rojua "lahjaksi" ystävillesi (kun et viitsi lajitella ja toimittaa niitä kierrätyspisteeseen)?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi