Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muuttaisiko Espooseen

Vierailija
09.07.2019 |

Mietin muuttoa itäsuomesta Espooseen, haluaisin rauhallisen ympäristön. Olen 45v. Onko vinkkejä kaupungin asuinalueista?

Kommentit (152)

Vierailija
121/152 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään pitäisi. En ole mikään psykologi. Ihan näin maalaisjärjellä en vain keksinyt muuta syytä miksi tulla naamailemaan tähän mun ihan asialliseen kysymykseeni Espoosta. Käyttäisitte tämänkin ajan vaikka niihin lapsiinne.

Lapsetkin tarvii yksityisyyttä, hirvee riesa on vanhempi, joka kyttäis koko ajan.

Onneksi fiksu äiti käyttää sen ajan itsensä sivistämiseen vauvapalstalla muiden elämää sörkkimällä.

Slummailu on joskus hauskaa. Tällä hetkellä oon ihan tyytyväinen sivistykseni tasoon, mutta pistetään muistiin. Mä en sentään hauku huvikseni vieraita ihmisiä. 

Vierailija
122/152 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvetti että alko ärsyttää tää ketju ja ap. Miten voi olla noin omahyväinen ja ilkeä paska :D No, työttömänä sieltä metsän keskeltä on hyvä huudella vapaasta elämästä. Hirrrrveän kateellisia kyllä sulle ap ollaankin! ihan viherrän!!

Tää oli kyllä paras! Mäkin viherrän täällä sitte mammana, jolla ei ole parempaa tekemistä.

Niin, mamma, onko sulla työ? Ja lapsia? Ja sä jauhat täällä peetä? Jep.

On osa-aika työ ja yksi lapsi. Miten tää liittyy asiaan. Voihan mä silti olla kade, etten pääse muuttamaan Espooseen.

Ihmettelin vain syytä tulla tähän ketjuun sössöttämään. Teidän kaltaisten ansiosta monet vihaa kaikkia pikkulasten mammoja. Ollaan niin kyllästyneitä siihen omaan oravanpyörään, että pakottava tarve päästä joka paikkaan muiden elämää närkkimään.

Voin kertoa syyn. Huono ilma, niin en viiti ulkoilla, oli tylsää ja kaveri vinkkas, että täällä on hassu juttu meneillään. Eli saman takia ku sinäkin, ajan kuluks. Jos sä oikeesti tietoa vaan etsisit, niin varmaan on järkevämpiäkin paikkoja.  Ei muuten ole pikkulapsi, eli ala vihaamaan isompienkin lasten äitejä.

No toivottavasti oli mammalla hassun hauska ilta :D En mä teitä vihaa, lähinnä säälin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/152 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt ei liiemmin asuinalueista selvinnytkään, mutta hieman kuitenkin, kiitos heille, ainakin selvisi miten kateellisia ollaan mun vapaudesta. Juu yritän muistaa jatkossa pitää tämän omana tietonani.

Tässä nyt lähinnä taisi porukkaa ärsyttää se, että sanot olevasi Itä-Suomesta ja olet tottunut meren läheisyyteen. Kun ei nuo nyt oikein natsaa. 

Vierailija
124/152 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällaisissa ketjuissa tuppaa käymään niin, että jokainen vastaaja kehuu omaa asuinaluettaan (ja mahdollisesti haukkuu muut). Tarkenna vähän, mitä muuta toivot asuinalueeltasi kuin rauhallista ympäristöä, niin saatat saada hyödyllisempiä vastauksia.

Meren läheisyys, liikuntapaikat, vapaa-ajan viettomahdollisuudet, liikenneyhteydet...

Tervetuloa Espooseen joka tapauksessa!

No, meren läheisyys olisi kiva, siihen olen tottunut. Kerrostalo, jossa voi säilyttää pyörää turvallisesti. Työpaikkakin täytyisi sieltä vielä löytää. Olen tehnyt toimistohommia huolitsijana ja paljon muitakin hommia. Kirjasto on mulle tärkeä. Olen sinkku. Pienehkön kaupungin keskustassa asun nyt. Tykkään kävellä ym.

Hei kaverit, vinkatkaa nyt toki niistä Espoon 60 kaupunginosasta ap:lle muutama, mitkä vastaa hänen toiveitaan. Nehän olivat:

- rauhallinen alue

- meri lähellä

- kerrostalo

- turvallinen pyöränsäilytysmahdollisuus

- kirjasto lähellä

- kävelymahdollisuus

Tapiola. Tai Matinkylä pienin varauksin. Haukilahti.

Vierailija
125/152 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään pitäisi. En ole mikään psykologi. Ihan näin maalaisjärjellä en vain keksinyt muuta syytä miksi tulla naamailemaan tähän mun ihan asialliseen kysymykseeni Espoosta. Käyttäisitte tämänkin ajan vaikka niihin lapsiinne.

Lapsetkin tarvii yksityisyyttä, hirvee riesa on vanhempi, joka kyttäis koko ajan.

Onneksi fiksu äiti käyttää sen ajan itsensä sivistämiseen vauvapalstalla muiden elämää sörkkimällä.

Slummailu on joskus hauskaa. Tällä hetkellä oon ihan tyytyväinen sivistykseni tasoon, mutta pistetään muistiin. Mä en sentään hauku huvikseni vieraita ihmisiä. 

Toivottavasti luit ketjun "Suomalaislapsilla ei ole käytöstapoja..." siinä ehkä sulle parempaa mietittävää.

Vierailija
126/152 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt ei liiemmin asuinalueista selvinnytkään, mutta hieman kuitenkin, kiitos heille, ainakin selvisi miten kateellisia ollaan mun vapaudesta. Juu yritän muistaa jatkossa pitää tämän omana tietonani.

Tässä nyt lähinnä taisi porukkaa ärsyttää se, että sanot olevasi Itä-Suomesta ja olet tottunut meren läheisyyteen. Kun ei nuo nyt oikein natsaa. 

Sori porukat, en halunnut paljastaa tarkkaa sijaintiani, asiaan fanaattisesti suhtautuvien johdosta.

Vierailija
127/152 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan vaikka näin, että toivottavasti joku päivä sinä opit rakastamaan itseäsi terveellä tavalla. Onnea asunnon etsintään.

Vierailija
128/152 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori porukat, en halunnut paljastaa tarkkaa sijaintiani, asiaan fanaattisesti suhtautuvien johdosta.

Eihän sitä ikinä tiedä, jos joku mamma vaikka koputtaisi oveesi.

Vierailija
129/152 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvetti että alko ärsyttää tää ketju ja ap. Miten voi olla noin omahyväinen ja ilkeä paska :D No, työttömänä sieltä metsän keskeltä on hyvä huudella vapaasta elämästä. Hirrrrveän kateellisia kyllä sulle ap ollaankin! ihan viherrän!!

Tää oli kyllä paras! Mäkin viherrän täällä sitte mammana, jolla ei ole parempaa tekemistä.

Niin, mamma, onko sulla työ? Ja lapsia? Ja sä jauhat täällä peetä? Jep.

On osa-aika työ ja yksi lapsi. Miten tää liittyy asiaan. Voihan mä silti olla kade, etten pääse muuttamaan Espooseen.

Ihmettelin vain syytä tulla tähän ketjuun sössöttämään. Teidän kaltaisten ansiosta monet vihaa kaikkia pikkulasten mammoja. Ollaan niin kyllästyneitä siihen omaan oravanpyörään, että pakottava tarve päästä joka paikkaan muiden elämää närkkimään.

Voin kertoa syyn. Huono ilma, niin en viiti ulkoilla, oli tylsää ja kaveri vinkkas, että täällä on hassu juttu meneillään. Eli saman takia ku sinäkin, ajan kuluks. Jos sä oikeesti tietoa vaan etsisit, niin varmaan on järkevämpiäkin paikkoja.  Ei muuten ole pikkulapsi, eli ala vihaamaan isompienkin lasten äitejä.

No toivottavasti oli mammalla hassun hauska ilta :D En mä teitä vihaa, lähinnä säälin.

Juu oli kiitos, kyllä tää huonon tv-sarjan voittaa. En mäkään sua vihaa, oon vaan kateellinen. En ees oo. Mä alan nyt oikeesti miettimään jotain sivistävää tekemistä, oon ainakin neljänä päivänä ollu täällä. Kohta luen seiskaa ja katon jotain pane eksääsi alasti kännissä -tosiTV:ta jos en pistä tiukasti jarruja päälle.

Vierailija
130/152 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei nyt ihan aloitusviestiin kannattaisi mitä tahansa puutaheinää kirjoitella. 

Vierailija
131/152 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti luit ketjun "Suomalaislapsilla ei ole käytöstapoja..." siinä ehkä sulle parempaa mietittävää.

Kiitos vinkistä, voin mennä sinne pätemään että kun minä olin nuori ja ei ennenvanhaan tuommoista. Ei hitto, mun on pakko oikeesti kattoo se.. Noooooooou! Te olette vetäneet mut syövereihin.

Vierailija
132/152 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Espoon mamma tarjoutuu näyttämään paikkoja?

Vierailija
133/152 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Ap:n märkä uni on espoolainen mamma näyttämässä paikkojaan.

Vierailija
134/152 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Ap:n märkä uni on espoolainen mamma näyttämässä paikkojaan.

Se on ne paikat jo nähnyt.

Vierailija
135/152 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapiola. Meri lähellä, satamakin löytyy. Rauhallinen. Upeat ulkoilumahdollisuudet, pyöräilen paljon. Oma kirjasto. Täällä viihtyy :) asun kerrostalossa.

Vierailija
136/152 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko vastata siihen missä itä-suomessa on paikkakunta jossa tottuu mereen? 

Vierailija
137/152 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi. Espoosta katsoen idässä. Mee sä pätee karttakirjasi ääreen :)

Vierailija
138/152 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl on ihmisil näköjään viihde ja huumori nykypäivänä vähissä.

Vierailija
139/152 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voi. Espoosta katsoen idässä. Mee sä pätee karttakirjasi ääreen :)

Porvoo,

Vierailija
140/152 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyl on ihmisil näköjään viihde ja huumori nykypäivänä vähissä.

Ai sä huamasit? Kattos ku ookki tarkka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän