Muuttaisiko Espooseen
Mietin muuttoa itäsuomesta Espooseen, haluaisin rauhallisen ympäristön. Olen 45v. Onko vinkkejä kaupungin asuinalueista?
Kommentit (152)
Kysyin mielikuvia asuinalueista, rahapolitiikkani hoidan itse. Tässä ketjussa vajaa puolet jos sitäkään vastasi kysymykseen. Joo jos on liikaa alueita etkä osaa tai viitsi vastata ole hiljaa. Miksi käytät aikaasi täällä viisasteluun. Jos et alueesta osaa mitään järkevää hahmotelmaa / tiivistelmää kirjoittaa säästä kättäsi.
Mä en oo kade vapaasta elämäntyylistä, mäkin oon työtön.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin mielikuvia asuinalueista, rahapolitiikkani hoidan itse. Tässä ketjussa vajaa puolet jos sitäkään vastasi kysymykseen. Joo jos on liikaa alueita etkä osaa tai viitsi vastata ole hiljaa. Miksi käytät aikaasi täällä viisasteluun. Jos et alueesta osaa mitään järkevää hahmotelmaa / tiivistelmää kirjoittaa säästä kättäsi.
Kysyit otsikossa, että muuttaisitko Espooseen. Älä muuta! Emme kaipaa tänne noin ikäviä ja itsekeskeisiä ihmisiä, jotka ilkeilee muiden avuntarjouksiin.
Elämäänsä kyllästyneet palstamammat odottaa kuola valuen yksityiskohtia :D
Kun muutimme ulkomailta takaisin Suomeen, löytyivät molempien työpaikat Espoosta, koulu Soukassa ja pääkonttori Länsiväylän varrella.
Päädyimme Laurinlahteen, josta toinen pääsi töihin bussilla ja Soukkaan oli kävelymatka.
Vierailija kirjoitti:
Olen ratkaissut tämän ketjun arvoituksen.
Ap on palstan k i lttimies. Siksi se on tuollainen outo ja katkera eikä vastaa mihinkään asialliseen kysymykseen.
Olkaatten hyvät.
t. palstamamma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyit otsikossa, että muuttaisitko Espooseen. Älä muuta! Emme kaipaa tänne noin ikäviä ja itsekeskeisiä ihmisiä, jotka ilkeilee muiden avuntarjouksiin.
"Avuntarjouksiin" :) otsikossa ihan viittaus siihen mitä mietin ja päätän ihan itse. Kysyin vain mahdollisia mielipiteitä asukkailta, mutta olen tullut siihen tulokseen, ettei näillä palstoilla ne kadun kirkkaimmat lamput loista.
Kyllä me ap tiedetään, mutta ei viitsitä sanoa ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Oliks tää nyt mammoille liikaa, että jollain mahdollisuus muuttaa, mihin tahansa?! :D :D
Joo tosiaan, mul ei oo mitään räkänokkia perässä raahattavana. Eiks oo ärsyttävää. Vain pyörä, viimeinen oljenkorsi päästä närkkimään jostakin, tartu siihen!!! Adios! :D
Juu, älä hanki lapsia, heistä ei tulisi mitään täyspäisiä kuitenkaan.
Luulen kyllä että et viihdy missään. Syytät näppärästi muita, mutta kaikki eivät voi olla syypäitä aina, joten itsestäsi löytyy se riidan haastaja ja sosiaalisesti kömpelö tyyppi.
Olen asunut vuosia ulkomailla ja eri paikoissa Suomessa aikuisena. Joka ikisessä paikassa olen viihtynyt ja saanut helposti uusia ystäviä. Ystävät ovat vieläkin elämässäni tärkeitä ja nyt myös naapurit kun olen asettunut perheeni kanssa tänne Espooseen asumaan.
Ap:lla ei taida liiemmälti ystäviä olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on palstan k i lttimies. Siksi se on tuollainen outo ja katkera eikä vastaa mihinkään asialliseen kysymykseen.
Olkaatten hyvät.
t. palstamamma
Onko tää nyt semmonen kyselee miks kunnon miehet ei kelpaa kellekään? Raitis, luonnon ja eläinten ystävä, vakavarainen ja sivistynyt. Ja ihmiset vaan vittuilee täällä :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkaatten hyvät.
t. palstamamma
Noni, mamma on päivän pähkinän päätellyt. Ota sudoku seuraavaksi. Ja mitä jos käsittelisit niitä asiallisia kysymyksiä ihan omassa kotonasi, mitä täällä päivystät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkaatten hyvät.
t. palstamamma
Onko tää nyt semmonen kyselee miks kunnon miehet ei kelpaa kellekään? Raitis, luonnon ja eläinten ystävä, vakavarainen ja sivistynyt. Ja ihmiset vaan vittuilee täällä :/
Raitis on aina kun ei juo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkaatten hyvät.
t. palstamamma
!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkaatten hyvät.
t. palstamamma
Noni, mamma on päivän pähkinän päätellyt. Ota sudoku seuraavaksi. Ja mitä jos käsittelisit niitä asiallisia kysymyksiä ihan omassa kotonasi, mitä täällä päivystät.
Eli osuin oikeaan.
Ap: tule tänne Espooseen ja vuokraa vaikka auto, jolla kiertelet alueita pitkin poikin. Haistelet ilmaa, kuuntelet, katselet ja mietit.
Me emme voi tietää mikä sinua miellyttää ja mitä loppujen lopuksi ajat takaa. Hoida kuitenkin ennen tänne tuloa pääsi kuntoon ammattiauttajalla. Myös munan saanti kunnolla voi lieventää äkäisyyttäsi.
❤️:lla Espoolainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olkaatten hyvät.
t. palstamamma
Eli osuin oikeaan.
Osuit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliks tää nyt mammoille liikaa, että jollain mahdollisuus muuttaa, mihin tahansa?! :D :D
Joo tosiaan, mul ei oo mitään räkänokkia perässä raahattavana. Eiks oo ärsyttävää. Vain pyörä, viimeinen oljenkorsi päästä närkkimään jostakin, tartu siihen!!! Adios! :DJuu, älä hanki lapsia, heistä ei tulisi mitään täyspäisiä kuitenkaan.
Luulen kyllä että et viihdy missään. Syytät näppärästi muita, mutta kaikki eivät voi olla syypäitä aina, joten itsestäsi löytyy se riidan haastaja ja sosiaalisesti kömpelö tyyppi.
Olen asunut vuosia ulkomailla ja eri paikoissa Suomessa aikuisena. Joka ikisessä paikassa olen viihtynyt ja saanut helposti uusia ystäviä. Ystävät ovat vieläkin elämässäni tärkeitä ja nyt myös naapurit kun olen asettunut perheeni kanssa tänne Espooseen asumaan.
Ap:lla ei taida liiemmälti ystäviä olla?
Kuule on ystäviä, täällä ja sielläkin. En vain halunnut vielä heitä tällä vaivata. Ketä tässä nyt syytän, enpä ihmeemmin ketään. Havahduin vain huomaamaan että täällä ilkeää ja katkeraa väkeä, jolla ilmeisesti liikaa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse espoolaisena suosittelen etsimään sen työpaikan ensin ja sitten asuinalueen läheltä.
Tämä on aika laaja-alueinen kaupunki ilman keskustaa ja julkisilla voi olla aika vaikea liikkua esimerkiksi pohjois-Espoosta Haukilahteen/Tapiolaan/Westendiin.
Siinä ei paljoa metro auta :D
Toinen on Leppävaarasta Kivenlahteen jos haluaa sen 1,5h körötellä bussissa.
Mikä ihmeen 1,5 tuntia leppävaarasta kivenlahteen, se on kylläkin noin 50 minuuttia
Joo, heippa. Tunnen äkkiseltään laskien ainakin 5 hlöä, jotka asuvat jo espoossa. En vain vielä heille halua puhua tästä. Mutta tää tuli selväksi, että täältä palstalta löytyy harvempi niistä selväpäisistä. Muutama kuitenkin, kiitos heille!
Nyt en ymmärrä. Mistä ihmeen vapaudesta olet puhunut ja kuka on sinulle kateellinen siitä? En ole moista huomannut.
Vastasin sinulle ihan keskustelun alussa, että yleensä ensin hommataan työpaikka, sitten katsotaan, mistä ja miten sinne parhaiten pääsee ja ruvetaan kartoittamaan asuinalueita. Ja seuraavaksi tulee kuvaan raha, varsinkin omistusasunnon kohdalla.