Jos ei pysty maksamaan velkojaan niin alkaako joku haastemies jahtaamaan puhelimitse ja soittelemaan ovikelloa/ tulee työpaikalle?
Vai hoituuko kaikki postilaatikon kautta jos vastaa käräjäoikeuden lappuihin?
Kommentit (12)
Gorillat nostavat nilkoista ilmaan ja ravistavat.
Salkkumies kerää taskunpohjilta tippuvat hilut.
Vaikka postin välityksellä kaikkea hoitelet, vaan et mitään maksele, niin sekin päivä koittaa, kun haastemies on oven takana.
Ei ainakaan 5 vuotta sitten kukaan ovella kolkutellu vaikka en edes avannut käräjäoikeuden lappuja.
Kyllä se ulosottomies lopulta ottaa yhteyttä. Aika nopeastikin jos kantaja tietää mitä tekee.
Toimistohommaa tuo nykyisin on. Ei ne pitkin katuja ja kyliä kulje etsien.
Ei, lähestyvät nykyään vain postitse.
Ukon oven takana ainakin on käyny. Ei oo ollut kotona, mutta perään tuli lappu että on käyty jopa ihan kotiovella.
Mutta ei käy enää eikä maksa laskujaan. Ihan sa silti rauhassa elellä. Että.
nahkatakkimiehet pesäpallomailoineen tulevat kylään
Kyllä mun luona kävi, miesystävän velkoja tiedustelemassa. Mies ei ollut edes kirjoilla mun kämpässä, ja on nykyään ollut jo vuosia eksä. Ei siinä mitään, juteltiin, kun mies ei ollut paikalla. Ihan hyvä, että sain tietoa miehen rästeistä. Vaikka olishan se ollut kivempi, että olis käynyt miehen luona, eikä mun. Miehellä oli jo tuolloin sutinaa toisen naisen kanssa, mutta en silloin tiennyt sitä. Että aina me ollaan jälkijunassa näiden liukkaiden kavereiden kanssa, ulosottomiehet ja ensimmäiset naiset.
Se koputtelee ikkunoihin ja huutelee postilaatikon luukusta sisään, että maksa, maksa