Varattu mies lomalla vaimonsa kanssa
Viestejä tulee kuinka tylsää on ja kaipaa minua. Sorry, myöhäistä. Jätin ukkomiehen ja menin elämässä eteenpäin. Kannattaisi hänenkin.
Onkohan tämä yleistäkin ettei viihdytä lomalla vaimon kanssa...
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Mahtavia nämä ketjut :D
Saavat av-mammoissa aina aikaan aikamoista paniikkia. Katsokaa nyt sen ukkonne puhelimen käyttöä siellä lomalla!
Ei tarvitse katsoa :) Tiedän, että miehelläni on ollut toinen nainen 13-vuotta ja pari muuta rakastajaa. Meidän suhteessa, kun on seksuaalinenvapaus. Toisella on oikeus harrastaa sitä seksiä ja toisen olla harrastamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkomiehen käsikirjan luvussa 3 kerrotaan, että noin tulee toimia toisen naisen kanssa. Täytyy uskotella ikäväänsä ja tylsyyttä, vaikka tosielämässä on ihan kivaa lomailla vaimon kanssa. Ei tarvitse esittää ja yrittää.
Kurjaa tuottaa pettymys mutta joskus se on ihan totuus että lomailu puolison kanssa ei tunnu enää hyvältä.
Miksi sitten lomailee eikä eroa? Eroa voi hakea kumpi tahansa puolisoista. Ei se ole mikään vaimon velvollisuus.
Miksi erota, kun voi saada kaiken? Sen kiltin pikkurouvan joka huolehtii siitä arjesta ja sen toisen(joka luulee olevansa ainoa toinen nainen) naisen jonka kanssa voi pitää kivaa?
Lue aikaisempi vastaus. Minä hakisin eroa, jos en saisi säännöllisesti munaa vähintään kolme kertaa viikossa kuten tähän asti. Joten kyllä sitä kivaa kotonakin pidetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkomiehen käsikirjan luvussa 3 kerrotaan, että noin tulee toimia toisen naisen kanssa. Täytyy uskotella ikäväänsä ja tylsyyttä, vaikka tosielämässä on ihan kivaa lomailla vaimon kanssa. Ei tarvitse esittää ja yrittää.
Kurjaa tuottaa pettymys mutta joskus se on ihan totuus että lomailu puolison kanssa ei tunnu enää hyvältä.
Ei tuo ole mikään pettymystä aiheuttava tieto! Iso osa vaimoista kokee noin, vaikka mies ei sitä huomaa. Valitettavasti miehille ei lomalla ole isoa merkitystä, kuka siinä vierellä on, kunhan lämpötila on 37 asteen tienoilla. Jos ei ole mukavaa, mies kyllä lähtee eikä tyydy viestittelemään. Siinä ukkomiehen käsikirjassa kerrotaan tämäkin: aina ei ole kivaa, mutta jos parisuhteen hyvät puolet on suuremmat kuin huonot, niin miksi vaihtaa suhteeseen, jossa voi olla päinvastoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten lomailee eikä eroa? Eroa voi hakea kumpi tahansa puolisoista. Ei se ole mikään vaimon velvollisuus.
Miksi erota, kun voi saada kaiken? Sen kiltin pikkurouvan joka huolehtii siitä arjesta ja sen toisen(joka luulee olevansa ainoa toinen nainen) naisen jonka kanssa voi pitää kivaa?
Lue aikaisempi vastaus. Minä hakisin eroa, jos en saisi säännöllisesti munaa vähintään kolme kertaa viikossa kuten tähän asti. Joten kyllä sitä kivaa kotonakin pidetään.
Niin eli miksi erota, kun voi saada kaiken? Kotona saa sitä peruskauraan ja toisaalta niitä kivoja juttuja, joita toisen kunnioittaminen estää tekemästä. Kai sinäkin masturboit? Fantasioit? Tähänkin voi käyttää sitä toista naista omia käsien ja ajatusten sijaan. Ihmisellä on erilaisia tarpeita, joita ei tyydytetä vain sen yhden ihmisen kanssa.
Minulla muutama mies kaveri voisi lähetellä viestejä muille naisille. Minulla ei siis ole koskaan suhdetta ollut noiden kanssa vaan ovat ihan vain kavereita.
Mutta sitä valitusten määrää kun vaimon kanssa elämä ei maistu ja lomalle pitää lähteä jne. Ja silti nämä välykset eivät eroa! En todellakaan jaksa enää kuunnella.