Miten miehenä osaisi valita ns. tasoisensa naisen?
Kun siis on itse mitä ilmeisimmin aika tasoton mies. Tuntuu että en niin tasotonta naista tapaa että ei nainen löytäisi minusta liikaa vikoja.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No millainen olisi unelmiesi nainen? Entä ei-unelma, mutta johon voisit tyytyä?
Unelmanainen olisi ehkä joku humanistinainen tai muu sen tyyppinen, vähän pohdiskelevampi tapaus kuin hoitsut ja kampaajat ja muut tällaiset. Ei kauheasti minua lyhyempi; toisin kuin naiset, tykkään siitä tuntumasta kun kumppani on lähes samankokoinen, sopii halaamiseen hyvin. Vielä unelmanaisesta: tykkäisi luonnosta ja voisi olla vähän hippihenkinen, koska itsekin olen vaikken sitä näin miehenä juurikaan näytä ulospäin kun ei se sovi mieheltä odotettuun rooliin. Ja paksut hiukset olisi kiva olla.
Ei-unelma, johon voisin tyytyä: kuka tahansa nainen, kuka ymmärtäisi minua, ja ei painaisi yli 110 kiloa, ja ei olisi mitään äärimmäisen vakavia ongelmia ( siis ei vakavasti mt-ongelmainen, eikä lapsia vaarallisille hullumiehill, eikä kotoisin lapsuudenperheestä jossa isä tappoi äidin, eikä pahaa huumekoukkua tai alkoholismia, jne jne). En pysty kuvaamaan kuin negaation kautta, koska voisin tyytyä oikeasti naiseen jolla olisi varsin paljonkin virheitä, jos hän vain ymmärtäisi minua ja meillä olisi kivaa yhdessä.
t. aloittaja
Ihanaa, olen aina halunnut olla 'kuka tahansa nainen johon mies tyytyy' kunhan osaan miellyttää häntä. Tuntisin itseni niin spesiaaliksi ko. miehen silmissä loppuikäni.
Kommentissa kysyttiin millainen olisi unelmanaiseni, ja millaiseen naiseen taasen voisin tyytyä vaikkei olisikaan unelmanaiseni. Vastasin kysymyksiin, ja nyt minua syytetään siitä hyvästä.
t. aloittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Tärkeintä ei ole että saisi monta naista kiinnostumaan jne vaan tärkeää olisi löytää yksi sopiva nainen
2. Yhteen sopivat arvot ovat se joka takaa todennäköisesti hyvää yhteistä tulevaisuutta pitkällä tähtäimellä
3. Jos mies etsii ketä tahansa naista vie fiiliksen (tuntuu että ei etsi sitä sielunkumppania joka taas on monelle naiselle se juttu parisuhteessa). Siksi on parempi jos ainakin jotenkin rajaa joukkoa. Itselleni naisena oli muutama asia jotka oli ehdoton ei miehelle (tupakointi, huumeet, väkivaltaisuus). Siis jos teet neittiin peofiilia niin voit rajata jotain pois ja kertoa mitä toivot. Se tosiaan luo kiinnostusta asiaan.
Minullekin nuo ovat ehdoton ei, mutta en ikinä olisi tuhlannut tilaa sen mainitsemiseen. Enkä liioin usko, että yksikään mies sanoisi profiilissaan olevansa huumeita käyttävä väkivaltainen k-pää. Eli minusta on paljon tärkeämpää kertoa mitä ON ja mitä HAKEE kuin kertoa millainen ei ole tai millaista ei hae.
Mutta tuo ensimmäinen kohta on se fakta, mitä nämä jantterit eivät tajua. Nainen ei kiinnostu miehestä siksi, että tämä sattuu olemaan sopivan ikäinen, vapaa ja lähistöllä vaan siksi, että tässä miehessä on jotain erityistä, joka kiinnittää juuri tämän naisen huomion.
Ja niitä kaloja saa, mitä viehettä käyttää. Jos haluaa pukumiehistä kiinnostuneen wannabe-edustusvaimon, niin kannattaa kokeilla sitä pukua. Sitä herkkää hippityttöä sillä tavalla ei löydä.
Ei se viehejuttu ihan noin mene. Kirjoitin jo, että olen itse luonnonlapsi mutta pukumiehet viehättää ihan vaan siksi että miehet näyttää HYVÄLTÄ puvussa tai jossain vastaavassa. En voi sietää esim. pitkiä hiuksia miehellä.
Ei pidä ajatella, että "tällä tavalla viehätän naisia", vaan "tällainen minä olen". Ja sitten on sitä mitä on niin lujasti kuin ikinä pystyy. Silloin yllättäen viehättää hämmästyttävän isoa osaa ihmisistä.
Ap esim. tekee sen virheen että yrittää salilla kerätä massaa "parantaakseen ulkonäköään" vaikka edellytykset olisi luultavasti ihan toisaalle. Pitäisi harrastaa sitä mikä itselle sopii eikä hakata päätään seinään.
Ja jos haluaa luonnossa viihtyvän naisen, se arvostaa todennäköisesti huomattavasti enemmän 30 km päivämatkoja 40 kg rinkka selässä kuin salilla hankittuja koristelihaksia.
AP ei tiedä kuka on ja mitä haluaa. Se tässä on ongelmana.
Tämä. Elä itsellesi nyt. Huolehdi itsestäsi. Sitten 40-50 v on pariutumis- ja lisääntymisikäisiä naisia jonoksi asti. Näin kävi minulle.