Eka yhteinen loma päivä ja piti lähteä Tallinnaan, mies
sammui Hakunilan lähi baariin :( Tätäkö taas neljä viikkoa...
Kommentit (22)
Tällä palstalla jotkut pakkomielteisesti kyselevät, mikä on wt. Tämä on! Varsinkin tuo oikeinkirjoituksen määrä.
Eikö sitten olisi Tallinnassa sammunut?
Ja sulla ei ole muita vaihtoehtoja, koska?
Mikset lähde itse? Tai jonkun muun kanssa? Eikö sulla ole kavereita?
Vierailija kirjoitti:
Odotellessasi selviämistä voit harjoitella yhdyssanoja.
Ilmoitettu asiattomaksi.
Voithan lähteä tyttöporukalla Talinaan.
Onko miehesi kommentoinut käytöstään?
Ymmärrän ton. Oma mies teki samalla tavalla ja ennen tallinnaan lähtöä joi kallista kaljaa pubissa vaikka oltiin sovittu että rahalla ostetaan tallinnasta halpaa kaljaa ja siideriä mulle. No matkakassa siinä suli miehen suihin
Mies ei päässyt laivaan kännin takia, jäätiin rannalle koko perhe. Siitä sitten kännikala jatkoi baariin ja minä neljän itkevän lapsen kanssa kotiin...
Vierailija kirjoitti:
Mies ei päässyt laivaan kännin takia, jäätiin rannalle koko perhe. Siitä sitten kännikala jatkoi baariin ja minä neljän itkevän lapsen kanssa kotiin...
Ja kaikki tämä tuli yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sen miehen voinut jättää maihin ja olisitte lasten kanssa menneet. Kyllä laivayhtiö teidät olisi päästänyt. Älä ole miehestä riippuvainen.
Vierailija kirjoitti:
Itkettää.
Pierettää
Vierailija kirjoitti:
Voithan lähteä tyttöporukalla Talinaan.
Tai kreikkaan nojailemaan auton konepeltiin virtsaiselle kadulle. "Sussu, mäkin haluun, sillä saa''''''nan hyvä muna"
Odotellessasi selviämistä voit harjoitella yhdyssanoja.