Onko miehelläsi ollut vaikeuksia sopeutua uuteen kehoosi raskauden ja synnytyksen jälkeen?
Oma mieheni arkailee hankkia lapsia, koska hän ei halua kroppani menevän "pilalle" ennen aikojaan. Ollaan lopun parikymppisiä vasta.
Kommentit (93)
Miten joku ihminen voisi olla tuollaisen kanssa? Luojan kiitos omasta miehestä joka ei ole tuollainen i diootti
En voisi koskaan olla tuollaisen miehen kanssa yhdessä. Toivottavasti tämä on provo.
Mun mieheni on lasten saamisen myötä vain sanonut, että olen entistäkin kauniimpi. Olen löytänyt helmen. Etsi ap sinäkin parempi mies.
En vaihtanut kehoani synnytyksen yhteydessä.
Linea negra vielä näkyvissä nyt 4kk synnytyksestä, muuten samanlainen kun ennen raskauttakin.
En ihmettele yhtään. Itsekkään en halua lapsia, koska en halua kroppani menevän pilalle.
Voit markkinoida lasten hankkimista sillä, että tissit kasvavat paljon. Mahtavaa aikaa ainakin tissimiehille. T. kahden lapsen isä
Vierailija kirjoitti:
Jos mies tosissaan sanoo tuollaista, niin ei hän ole isämatskua. Kannattaa vaihtaa parempaan.
En ole vaihtamassa miestä. En itsekään ole vielä päättänyt, haluanko lapsia ollenkaan. Yhdessä tehdään päätös sitten lopulta. ap
Vierailija kirjoitti:
Miten joku ihminen voisi olla tuollaisen kanssa? Luojan kiitos omasta miehestä joka ei ole tuollainen i diootti
Taidat sitten olla lisääntyjä tai sellaiseksi haluava? Itse nimittäin ajattelen aivan samoin kuin aloittajan mies, enkä halua lapsia elämääni.
Meillä mies on sanonut, ettei halua kroppani menevän pilalle lasten hankkimisesta.
Itse olen aivan samaa mieltä.
Millä tavalla se menee pilalle? Mulla on kaksi lasta, enkä koe, että on mennyt pilalle.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla se menee pilalle? Mulla on kaksi lasta, enkä koe, että on mennyt pilalle.
Jää sellainen vatsaröllykkä, tissit paisuvat ja tyhjentyvät sitten lapasiksi, tulee syviä raskausarpia, ylipainoa tulee, emättimen suuaukko jää törrölleen...
Ei pahemmin. Mieheni totesi vain että hyi helv..tti, ei tuota sinun vatsaasi kukaan kestä katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jää sellainen vatsaröllykkä, tissit paisuvat ja tyhjentyvät sitten lapasiksi, tulee syviä raskausarpia, ylipainoa tulee, emättimen suuaukko jää törrölleen...
Ok. Ei kuulosta tutulta!
Ei kyllä minkäänlaisia, puolen vuoden jälkeen on tilanne palautunut jo lähes entiseksi, ei ongelmia:)
Ei. Olin hyvässä kunnossa ennen raskautta, raskaus vei urheilukyvyn joten kiloja tuli mutta ne (sekä hieman extraa menetetyistä lihaksista) lähti ihan vain imettämällä parissa kuukaudessa, vatsakin palautui litteäksi yllättävän nopeasti. Lihasmassankin sain äkkiä takaisin kun aloin taas elää "normaalisti". Raskaus jätti jälkensä vain rintoihin ja sekin häiritsee vain itseäni, miehellä tosin ei olisi varaa niitä arvostellakaan...
Minähäm siihen kroppaan joudun sopeutumaan eikä hän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Ei kuulosta tutulta!
Sinulla on käynyt tuuri. Noiden mainittujen lisäksi voi tulla repeämiä ja laskeumia, vatsalihakset voivat erkaantua, lantioluut liikkua jne. Kuolemanriskikin lisääntyy raskausaikana. Raskaana oleminen ja synnyttäminen on helposti vaarallisinta, mitä ei-tupakoiva nainen on siihenastisessa elämässään tehnyt.
Jos mies tosissaan sanoo tuollaista, niin ei hän ole isämatskua. Kannattaa vaihtaa parempaan.