Subwayn kesähessujen taso
Jälleen kerran on rekrytoidessa vedetty riman ali, ja lujaa. Tilasin subin, jonka tämä työntekijä asiaankuuluvasti paahtoi. Kun tuli kasvisten valinnan aika, pyysin tätä työntekijää suosittelemaan (perus salaatin ja tomaatin lisäksi) valitsemani lihan kanssa yhteensopivia kasviksia. Vastaus kuului oikein todella kyllästyneellä teiniäänellä: "JOO KUULE KUN MÄ EN VOI TIETÄÄ MISTÄ SÄ TYKKÄÄT!!!". Joo, ihanko totta? Valitsin sitten itse summamutikassa jotain kasviksia, ja laitoin netissä palautetta kys. pisteen esimiehelle. Mistä nämä rekrytoijat edes löytävät noin surkeita työntekijöitä?
Kommentit (24)
Otit AP varmaankin subiisi italialaista provolone-juustoa?
Ameeba-aivo Ap ei tiennyt omaa makuaan eikä osannut päättää, mitä pikamoskaruokaa ITSELLEEN haluaa ja nyt sössöttää jostain raaka-aineiden "sopimisista", vaikka sillä ei ole mitään merkitystä, että "sopivatko" ne oikeasti yleismaailmallisesti ja joidenkin muiden (gurujen?;) mielestä, kun kerran juuri (uusavuttoman) hönö-ap:n (eikä kenenkään muun!) oli tarkoitus vetäistä kuonoonsa valmisleipä.
Mitä sitten vaikka kesähessun äo olisikin alhainen, aloituksen perusteella omasi on paljon alempana.
Kaikesta päätellen ei kuitenkaan osaa itse ruokaansa valmistaa, mutta heittäytyy hetipian avuttomaksi, näsäviisaaksi ja nirsoksi.
Syy tietysti aina Substandardsin kesähessun ja/tai kenen tahansa muun kuin itsensä. ;'''D
Subway ei ole mikään pikkurillipystyssä hieno ravintola, jossa kysellään ruoka- ja viinisuosituksia.
Jos kuitenkin kyseltäisiin ja ammattitaidolla kerrottaisiinkin, niin ei merkitystä, jollei ap itsekään tiedä omia makumieltymyksiään, ei niitä voi kukaan muukaan aukottomasti arvata.
Tuskin ap tietää edes mitä haluaa elämältä, haparoi ja kompuroi jo näin helpoissa jutuissa.
Jep ja sitten kun työntekijäparka posket punaisena yrittää suositella sulle jotain omasta mielestään sopivaa, se onkin oiva peruste reklamoida jälkeenpäin, että kun näin surkeaa makuyhdistelmää henkilökunnan toimesta suositeltiin ja tahallaan pilattiin sun herkkusubi. Parempi siis suosiolla työntekijänä olla hiljaa ja antaa asiakkaiden tehdä itse omat valintansa.