Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi niin moni nainen tinderissä kirjoittaa "en etsi mitään vakavaa", vakavan suhteen hakijat ovat harvinaisia

Vierailija
08.07.2019 |

Luulin että vain miehet hakevat seksiä sieltä, mutta todellakin naisetkin on siellä niin sekstailumielessä kuin vain voi olla. Sanovat sen myös suoraan.

Kai se kertoo siitä, että tinder todella on panoäpp. Seksiä seksiä seksiä ja hedonismia lähinnä. En tiedä onko se positiivinen asia, no kansan tautitesteissä se ainakin taitaa olla positiivisen puolelle vievä asia.

1/10 ehkä etsii vakavaa suhdetta, ja kun sitä seksin tarjoajaa riittää niin miksi he saisivat sitä vakavaa suhdetta kun on loputon kuumien ihmisten buffetti tarjolla tinderissä. Jotain ajateltavaa.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vain että kirjoittavat tuon suoraan niin heitän heidät vasemmalle heti.

Miehenä etsin potentiaalisesti ihan loppuelämän suhdetta..

Vierailija
2/38 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat tajunneet kupletin juonen.

Mitä seksikkäämmät kuvat ja mitä avoimempi suhtautuminen kevytsuhteeseen, sitä komeampia ja mielenkiintoisempia miehiä on saatavilla.

Osa saattaa haaveilla alfan sitouttamisesta panosuhteen kautta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille se on panoäppi ja toisille ei. Pistetään kysely. Vastatkaa vain te, jotka olette Tinderiä käyttäneet.

Onko Tinder sinulle panoäppi?

ylänuoli = KYLLÄ (ensisijaisesti)

alanuoli = EI, etsin (ensisijaisesti) vakavampaa

Vierailija
4/38 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäävät että tulee takkiin, jos sanovat etsivänsä jotain vakavaa. Tapaavat miehen ja toivovat että mies ihastuu - jos ei ihastu, ei tarvitse pelätä että mies olettaisi naisen sydämen särkyvän. Tottakai se antaa muutenkin paljon itsevarmemman kuvan, kun sanoo ettei etsi mitään vakavaa. En väitä etteikö monikin nainen voisi oikeasti etsiä vain hetken hauskanpitoa, mutta aivan varmasti moni käyttää sitä vain harhautuksena kohottaakseen omaa kiinnostavuuttaan ja saavuttamattomuuttaan.

Vierailija
5/38 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 45 v sinkkunainen ja mulle on puhtaasti pano-app. En halua vakisuhteita ollenkaan enää mutta seksiä tekee joskus mieli. Silloin sitä yleensä löytyy kätevästi tinderin kautta.

Vierailija
6/38 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon sinkku ja en oikeastaan hae mitään suhteita. Mutta jos juopottelen kalsarikännejä kotona joskus tulee mieleen että seksiä olisi kiva saada. Tinder on kätevä kun ei tarvi laittautua ja lähteä keskustan baareihin.

Vierailija
7/38 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat tajunneet kupletin juonen.

Mitä seksikkäämmät kuvat ja mitä avoimempi suhtautuminen kevytsuhteeseen, sitä komeampia ja mielenkiintoisempia miehiä on saatavilla.

Osa saattaa haaveilla alfan sitouttamisesta panosuhteen kautta?

Itse asiassa tämä on aika erinomainen teoria. Tätä tapahtuu varmasti erittäin paljon. Sitten itketään kun se "Chad" ei haluakaan sitoutua edes vuosien panemisien jälkeen.

Vierailija
8/38 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne ovat huomanneet etteivät saa sitä komeeta alfaurosta parisuhteeseen, niin olemalla helppoja kuitenkin saavat (ehkä) seksiä siltä.

Ne oman tason miehet ja vähän ylikin voivat tietenkin vaan haistaa v-ttu.

Vierailija
9/38 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelevat että saavat noin miehen sieltä top1% porukasta ja juuri he pystyvät sitten kesyttämän miehen.

Seuraavaksi sitten itketään av:lla että miehet ovat sikoja.

Vierailija
10/38 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siellä pitäisi edes ilmaista, mitä sieltä on etsimässä? Luulenpa että suurin osa sinkkunaisista haaveilee kuitenkin ensisijaisesti rakkaudesta, ei irtoseksistä. Niin minäkin. Mutta jotenkin tuntuisi hölmöltä kirjoittaa etsivänsä vakavaa parisuhdetta. Jotenkin siitä tulee vaan sellainen ryppyotsainen fiilis.

Vierailija
11/38 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheenperustaminen ja perinteinen parisuhde kiinnostaa yhä harvempia, eikä siihen nykyaikana ole tarvettakaan. Naiset käyvät töissä ja kustantavat itse oman elämänsä, enää siihen ei tarvita miestä. Tämän takia ei kannata sitoa omaa arvokasta aikaansa muuhun kuin johonkin todella timanttiseen tapaukseen.

Vierailija
12/38 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun itse olin sinkku ja halusin vain seksiä, ei vielä ollut Tinderiä eikä edes nettideittipalstoja olemassakaan, vaan seura piti hakea baarista. Uskokaa tai älkää, palstapojat, että me naisetkin haluamme myös ihan puhdasta seksiä. On miehiä, jotka kelpaavat seksiin mutta ei sen vakavampaan. Hyvännäköisiä, hauskaa seuraa, mutta siinä kaikki; ei voi ottaa vakavissaan tai on liian suuri ikäero tai liian erilainen elämäntilanne tai muita syitä, miksi ei käy mielessäkään muu kuin seksi.

Vierailija
13/38 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siellä pitäisi edes ilmaista, mitä sieltä on etsimässä? Luulenpa että suurin osa sinkkunaisista haaveilee kuitenkin ensisijaisesti rakkaudesta, ei irtoseksistä. Niin minäkin. Mutta jotenkin tuntuisi hölmöltä kirjoittaa etsivänsä vakavaa parisuhdetta. Jotenkin siitä tulee vaan sellainen ryppyotsainen fiilis.

Koska "en etsi vakavaa" on se mato jolla helppouskoinen mies saadaan koukkuun.

Kokeilkaa mikä ero matchien laadussa kun laittaa "VAUVAKUUME, HALUAN RASKAAKSI N.Y.T ja sinä maksat meidän elatuksen"

Vierailija
14/38 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattuja

Vierailija
15/38 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ilmiö kuin miehellä, kun tosi kinnostava nainen silloin sanon että etsin vakavaa, muille kerron että olen sitoutumiskammoinen

Vierailija
16/38 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin sinkku, profiilissani myöskin kerroin etten hae seurustelua. Mutta en hakenut myöskään seksiä, hain vain treffejä.

Vierailija
17/38 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin sinkku, profiilissani myöskin kerroin etten hae seurustelua. Mutta en hakenut myöskään seksiä, hain vain treffejä.

Treffejä eli toisin sanottuna raavasta panemista. Miksi muuten treffeille? Sehän on sen treffin luontainen toivottu lopputulos.

Vierailija
18/38 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet joutuvat hallitsemattoman paniikin valtaan jos mainitsee sanan sitoutuminen. Tai "parisuhde", "rakkaus" tms. Noita sanoja ei saa sanoa ääneen jos niitä meinaa löytää.

Helpompi sanoa että etsii kevyttä tapailua, treffailua, uusiin ihmisiin tutustumista. Sanoisin että 95% sinkkunaisista, myös Tinderissä, on avoimia parisuhteelle jos oikea tyyppi löytyy.

Vierailija
19/38 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet joutuvat hallitsemattoman paniikin valtaan jos mainitsee sanan sitoutuminen. Tai "parisuhde", "rakkaus" tms. Noita sanoja ei saa sanoa ääneen jos niitä meinaa löytää.

Helpompi sanoa että etsii kevyttä tapailua, treffailua, uusiin ihmisiin tutustumista. Sanoisin että 95% sinkkunaisista, myös Tinderissä, on avoimia parisuhteelle jos oikea tyyppi löytyy.

Näen "en hae mitään vakavaa ;)" naisen hauskana ja rentona.

Nainen joka sanoo profiilissa "ei yhden illan juttuja tai fwb!!!!!" tiukkapipoisena epätoivoisena sitoutumisen perään olevana tosikkona.

Niin se vain on. Tämän teesin usein huomaa myös kyseisten naisten kuvista, silmistä ja kasvoista todeksi. En hae mitään vakavaa naiset tuntuu todella hauskoilta ja rennoilta, kiihottavilta.

Vierailija
20/38 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Juuri näin. Jos tapaa miehen, ja mainitsee esimerkiksi sanan "rakkaus" ensimmäisen vuoden kuluessa tutustumisesta, mies juoksee ulvoen karkuun. Miehet ovat nykypäivänä niin saakelin sitoutumiskammoisia ja pilden perässä, että kannattaa vain sanoa haluavansa yökylätreffejä silloin tällöin, eikä muuta sen kummempaa.