Miksi niin moni nainen tinderissä kirjoittaa "en etsi mitään vakavaa", vakavan suhteen hakijat ovat harvinaisia
Luulin että vain miehet hakevat seksiä sieltä, mutta todellakin naisetkin on siellä niin sekstailumielessä kuin vain voi olla. Sanovat sen myös suoraan.
Kai se kertoo siitä, että tinder todella on panoäpp. Seksiä seksiä seksiä ja hedonismia lähinnä. En tiedä onko se positiivinen asia, no kansan tautitesteissä se ainakin taitaa olla positiivisen puolelle vievä asia.
1/10 ehkä etsii vakavaa suhdetta, ja kun sitä seksin tarjoajaa riittää niin miksi he saisivat sitä vakavaa suhdetta kun on loputon kuumien ihmisten buffetti tarjolla tinderissä. Jotain ajateltavaa.
Kommentit (38)
Samaa miettinyt, koska toisinpäin se olisi jotenkin outoa: "Etsin vakavaa ja tositarkoituksella".
Kuka tohon vastaisi??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet joutuvat hallitsemattoman paniikin valtaan jos mainitsee sanan sitoutuminen. Tai "parisuhde", "rakkaus" tms. Noita sanoja ei saa sanoa ääneen jos niitä meinaa löytää.
Helpompi sanoa että etsii kevyttä tapailua, treffailua, uusiin ihmisiin tutustumista. Sanoisin että 95% sinkkunaisista, myös Tinderissä, on avoimia parisuhteelle jos oikea tyyppi löytyy.
Jep. Juuri näin. Jos tapaa miehen, ja mainitsee esimerkiksi sanan "rakkaus" ensimmäisen vuoden kuluessa tutustumisesta, mies juoksee ulvoen karkuun. Miehet ovat nykypäivänä niin saakelin sitoutumiskammoisia ja pilden perässä, että kannattaa vain sanoa haluavansa yökylätreffejä silloin tällöin, eikä muuta sen kummempaa.[/quote
Vuoden päästä tutustumisesta mä ehdottaisin naiselle ehkäisyn poisjättämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet joutuvat hallitsemattoman paniikin valtaan jos mainitsee sanan sitoutuminen. Tai "parisuhde", "rakkaus" tms. Noita sanoja ei saa sanoa ääneen jos niitä meinaa löytää.
Helpompi sanoa että etsii kevyttä tapailua, treffailua, uusiin ihmisiin tutustumista. Sanoisin että 95% sinkkunaisista, myös Tinderissä, on avoimia parisuhteelle jos oikea tyyppi löytyy.
Näen "en hae mitään vakavaa ;)" naisen hauskana ja rentona.
Nainen joka sanoo profiilissa "ei yhden illan juttuja tai fwb!!!!!" tiukkapipoisena epätoivoisena sitoutumisen perään olevana tosikkona.
Niin se vain on. Tämän teesin usein huomaa myös kyseisten naisten kuvista, silmistä ja kasvoista todeksi. En hae mitään vakavaa naiset tuntuu todella hauskoilta ja rennoilta, kiihottavilta.
Mikäs siinä jos random säädöt kiinnostaa, mutta mä skippasin jokaisen ei mitään vakavaa tyypin. Etsin parisuhdetta ja oleellista oli että niin tekee toinenkin. Kyllä siinä jutustellessa kävi selväksi kannattaako edes tavata. Parisuhde kyllä, irtopanot dream on.
Mikäs binääriajattelu täällä vallitsee? Haen Tinderistä pääasiassa seksiä, mutta jos kohdalle sattuu joku joka oikeasti kolahtaa puolin ja toisin niin toki parisuhde sellaisen kanssa kelpaa. Todennäköisyys on pieni joten seksillä on tähän asti menty ja mukavaa on ollut.
N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olin sinkku, profiilissani myöskin kerroin etten hae seurustelua. Mutta en hakenut myöskään seksiä, hain vain treffejä.
Treffejä eli toisin sanottuna raavasta panemista. Miksi muuten treffeille? Sehän on sen treffin luontainen toivottu lopputulos.
No treffit eli mies maksamaan illallinen, vähintään kahvi+pulla
muuten on pihi pska
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Juuri näin. Jos tapaa miehen, ja mainitsee esimerkiksi sanan "rakkaus" ensimmäisen vuoden kuluessa tutustumisesta, mies juoksee ulvoen karkuun. Miehet ovat nykypäivänä niin saakelin sitoutumiskammoisia ja pilden perässä, että kannattaa vain sanoa haluavansa yökylätreffejä silloin tällöin, eikä muuta sen kummempaa.[/quote
Vuoden päästä tutustumisesta mä ehdottaisin naiselle ehkäisyn poisjättämistä.
Minulla on ollut kaksi miestä (jäin nuorena leskeksi) ja molemmat ovat kertoneet rakastuneensa 2-3 kk seurustelun jälkeen. Mutta en yrittänytkään kohdata sitä oikeaa Tinderissä. En usko, ett nykymiehet ovat suurelta osin pilalla, mutta valitettavasti omalla "levottomuudella" saattaa kyllä karkottaa myös monta sellaista, joiden olisi toivonut sattuvan kohdalle.
Koska ei panosovelluksesta yleensä etsitä mitään vakavampaa.
"En etsi mitään vakavaa" on naisten koodikieltä ja tarkoittaa "Olen Tinderissä vain testaamassa markkina-arvoani, viihdytä minua". Pelkkää seksiseuraa hakevat naiset on harvinaisia kuin yksisarviset ja heistäkin suurin osa isäongelmaisia MT-potilaita.
veikkaisin, että ne jotka etsivät vakavampaa suhdetta etsivät sitä jostain muualta kuin tinderistä.
Ei kyllä ollut mitään vaikeuksia kun siellä sinkkuna pyörin ja myös itse vakavissaan, ihan riitti tarjontaa naisissa jotka samalla asialla. Sieltä myös löytyi nykyinen tyttöystävä,vuosi yhdessä takana.
Vierailija kirjoitti:
Koska ei panosovelluksesta yleensä etsitä mitään vakavampaa.
Panojankkaaja se jaksaa julistaa, kumma että omille kavereilleni sieltä vaan parisuhteita tupsahtelee :D
Näinpä. v-tuttaa miten moneen wt-naiseen tuli törmättyä jotka haluu vain tapailla silleen ilman erityisiä sitoumuksia, vaikka kuinka profiilissani oli kirjoitettu TOSITARKOITUKSELLA. Eikö lähihoitajat (joita suurin osa treffikumppaneistani oli) osaa lukea, vai ovatko he neanderthalilaisten sukua? Ei mulla ole yli nelikymppisenä aikaa mihinkään kevytsuhteisiin, sitä mennään täysillä nyt.
Opin sitten lopulta varmistelemaan kumppaneilta, että ovat lukeneet ja ymmärtäneet esittelytekstini.
Löytyihän sieltä 8. yrittämisellä joku sellainenkin:)
En ole ollut kyllä tinderissä, mut treffisivustolla taisin tuon kyseisen lauseen lopulta lisätä profiiliini koska tosi moni oli niin päällekäyvä siellä! En siis halunnut kiirehtiä minkään suhteen, vaan rauhassa tutustua, sopivan ehdokkaan löydyttyä kaikki vaihtoehdot olisivat kyllä olleet avoinna ihan parisuhteesta lähtien, mutta monilla olikin joku painostava kiire löytää sieltä vaan tyyliin ihan sama kunhan joku, niin toi ”en etsi mitään vakavaa” toimi ikään kuin hätäjarruna :D
21/35: Samma här. Mutta ei ole vielä semmoista vastaan tullut. Taitaa loppuelo kulua yksin. Lapset nyt vielä onneksi ovat kotona jokusen vuoden. Ei ole kotona täysin hiljaista. Vaikka kyllähän tässä joku mukava aikuinen henkilökin menisi hyvin.
Olette outoja. Jos haluan pelkkää seksiä, sanon niin. Jos parisuhde toiveissa, kerron sen.
Miksi hukata omaa ja toisen aikaa? N
He etsivät pelkästään tinder-munaa.
Ei miehet ole. Naisten miesmaku tuntuu vain olevan sellainen että halutaan erityisesti niitä sitoutumishaluttomia miehiä.
Itse en haluaisi mitään enemmän kuin sitoutumista parisuhteeseen.