Tutkimus: Suuseksi miehille naisia vaarallisempaa
suun- tai nielunalueen syöpä suuseksissä välittyvän papilloomaviruksen (HPV) välityksellä
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on suuseksisuojat keksitty.
Vain tutun ja turvallisen kumppanin kanssa.
Kuka haluaa nuolla elmukelmua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen saattaa pakottaa. Toisaalta silloin se on seksuaaliseen tekoon pakottaminen.
Ei ole vaan naisen nuoleskelu on vaarallisempaa kuin kalun imeminen. Ei tehdä tästä mitään heteroasiaa sillä sitä se ei ole.
Usko jo ettei kukaan halua sulta suuseksiä. Oot jankannut tätä monta kuukautta.
Kuka edes haluaa jonkun kusisen elimen suuhun. Siinä on nenäkin niin lähellä perseenreikää, että viimeistään perskarvoista ropisevat kuivahtaneet kakkamuruset saa normaalin ihmsinen pukemaan takin ylleen ja pakenemaan porraskäytävään.
satunnaiselta tapailu-diabetesmieheltä muinoin sain aina pahan virtsatietulehduksen, olisko bakteerikanta hänellä jotenkin pielessä. Onneksi ei enää tapailua, eimen. oli pissaukset jne, tiedän miten toimitaan :)
Miksi sitä pitää ylipäätänsä suuseksiä harjoittaa? Ihan kuin joku elukka...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Molempien pitää käydä HPV-virustestissä ja saada negatiivinen testitulos. HPV-tartunta on yleensä täysin oireeton ja parannuskeinoa tartuntaan ei ole. Oire eli syöpä puhkeaa aikojen saatossa.
Sama HPV aiheuttaa koohdunkaulansyöpää.
Vierailija kirjoitti:
Usko jo ettei kukaan halua sulta suuseksiä. Oot jankannut tätä monta kuukautta.
Voisitko imeskellä mun kiveksiä?
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. En ole ikinä tykännyt että mies lipittää haarojen välissä. Näyttää typerältä ja luonnotonta touhua
Eli naisilla voisi olla pientä toivoa, että paranee itsekseen joistakin paikoista kuten kurkku? Tai muu limakalvo. Jos ei ole enää uusia tartuntoja. Paitsi papa on sitten toinen juttu. On paljon limakalvoja joista ei ole otettu näytteitä, mutta sekään ei ole hyvä jos limakalvoa rikotaan erikseen testiin? Viruksia on kai useita erilaisia papilloomassa..?
Bruce Dickinson ainakin meinasi että hän sai kurkunpään syövän ihan pillun nuolemisesta.
Suun kautta leviää paljon muutakin ja paljon pahempaa kuin vain HPV...
Itse olen saanut miesseikkailujeni ja yhden raiskauksen kautta hävettävän monta sukupuolitautia. Ei ollut yllätys, että minulta löytyi myös HPV. Pahin on hiv hankalan lääkityksen takia.
Minä en polta enkä juo viinaa, mutta p*llua aion nuolla niin kauan kun tarjotaan.
t: setämies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. En ole ikinä tykännyt että mies lipittää haarojen välissä. Näyttää typerältä ja luonnotonta touhua
Jos juo paljon viinaa ei seiso silloin ainoa mihin kykenee on se lipittäminen.
Vierailija kirjoitti:
Suun kautta leviää paljon muutakin ja paljon pahempaa kuin vain HPV...
Itse olen saanut miesseikkailujeni ja yhden raiskauksen kautta hävettävän monta sukupuolitautia. Ei ollut yllätys, että minulta löytyi myös HPV. Pahin on hiv hankalan lääkityksen takia.
Hiviä on nyt paljon liikkeellä sossuturismin takia kun naiset on persoja niille ja hivi voi olla piilevänä vuosia kunnes kehittyy aidsiksi.
En halua lipoa itseeni bakteerivaginoosia klöntteineen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sama kumppani takaa mitään, vaikka parempi kai se. Voi olla että tartunnassa on teoriassa joku ketju, milloin aktivoituu ja mitä sen jälkeen.