Ei tää voi olla totta olemme mökillä ja mies rakentanut 3 päivää jotain naurettavaa lauttaa:D
On kyllä lapsellinen mies, ikää on kumminkin jo 30v. Toi lautan irvikuva ei tule pysymään pinnalla.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä vielä se Winnetoulta saatu sulka päässä?
Tuli ihan sama mieleen. Taisi olla Manitou, jolta sai sulan urheudesta.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs sä oot tehnyt silla aikaa?
Pilkannut miestään ajanvietteenä käytettävällä keskustelupalstalla? Tai jotain yhtä aikuismaista.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies alotti viime kesänä laiturin rakentamisen, eikä se ole vieläkään valmis. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty:)
Jos lautta ei pysy pinnalla, siihen voi tehdä jalat. Ja katso! Laituri.
Itse olet lapsellinen ja ivallinen.
Oon kateellinen. Mäkin haluun lautan.
Meidän mökkinaapurilla on kanssa upea lautta, ne ajaa sen hieman pidemmälle rannasta, ja pääsevät sukeltelemaan siitä. Mahtava!
Vierailija kirjoitti:
30-vuotiaat ovat vielä lapsia. Minun 50+ mieheni alkaa pikku hiljaa tulla murrosikään. Koeta kestää.
Kuulostat itse kyllä aivan karsealta, lapselliselta ja typerältä ihmiseltä.
Tuollaisissa tylsissä ja takakireissä länkyttäjissä se kestäminen on, jos joissain.
Itse en kestäisi ollenkaan.
Minusta on ihanaa kun mies tykkää mökillä tehdä puutöitä ja nikkaroida vaikka linnunpöntön. Minä tykkään marjastamisesta tai lukemisesta sillä aikaa. Kiva että löytyy jotain omaa mukavaa tekemistä ja sitten yhdessä tehdään muita juttuja.
Ihana mies. Se siellä niin touhuissaan ja tärkeenä rakentaa. Tuntee olevansa kosketuksissa käsillä tekemiseen ja luontoon.
Mites kävi? Tuliko lautta valmiiksi? Tuliko hyvä lautta vai paha lautta?
Minä sentään katsoin salkkareita joka päivä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Käsi hamuaa lautturin viittaa...
Onko muuttunut synkäksi lautturiksi? Onko turkulainen jokeenheiitäjä?
Manalan lautturi
Lokki täällä kirkuu, kun ei osaa itse tehdä mitään muuta kuin roikkua netissä.
Oliko sama mies, joka säästi lumipalloa pakastimessa?
En halua viettää aikaani kanssasi, koska olet tylsä ihminen. Mielummin rakennan vaikka lauttaa kuin keskustelisin kanssasi.
T: lauttaa rakentava miehesi
Onko merirosvohattu ja silmälappu jo kaivettu esiin?
Hiljaa hyvää tulee. Vaimo aloitti viisi vuotta sitten villasukkien kudonnan. Jo nyt on toisen varresta melkein kolmannes valmis. Toinen sukka on vielä kerässä.
Vierailija kirjoitti:
Musta lautta on ihana.
Entäs valkoinen?
Minäkin rakensin nelikymppisenä "lautan", kuusenoksia jätesäkkiin, kun jostain käsikirjasta olin joskus ammoin lukenut.
Onneksi mulla oli tekosyynä lapset.