Mitä menetelmiä miehet käyttää parisuhteessa saadakseen naisen tuntemaan olonsa mahdollisimman epämiellyttäväksi?
Kommentit (31)
Joka asiasta vastaan vääntäminen ihan pelkästä periaatteesta, nalkutuksesta syyttely vaikka tekee sitä jopa itse enemmän ja minun syyttely hänen omista virheistään. Näin meillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen yleensä ottaen yrittänyt tehdä puolisoni olon miellyttäväksi ja mukavaksi, joten ei ole tietoa tuollaisesta. Tosin liitto on muuten yksipuolinen, vaimo ottaa kaiken hyvän vastaan antamatta mitään vastapainoksi. Vähitellen olen itsekin lopettanut panostamisen, joten kaikkiaan tässä elellään nykyään lähinnä kämppiksinä. Kai vaimo nyt sitten itkee netissä, että minä en tee mitään suhteen eteen, ja yritän tehdä hänen olonsa epämiellyttäväksi.
ohis, mutta uhriutuminen näyttää ainakin onnistuvan jos oletat että vaimosi itkee tuota varmasti netissä.
Aah, muotisana uhriutuminen. Uhriutumista olisi, jos ulkoistaisin puolisoni syyksi asiat, joihin voisin itsekin vaikuttaa. Nyt vain on niin, että minä en voi ratkaista hänen haluttomuuttaan tai kyvyttömyyttä fyysiseen läheisyyteen. Minä olen puhunut asiasta, tuen jos hän hakee niihin apua, mutta minä en voi esimerkiksi ottaa hänen kättään ja "koskettaa" sillä itseäni.
Eikä tämä niin kaukana aiheesta ole. Minä pidän ihan otsikkoa vastaavana tekona saada oloni mahdollisimman epämiellyttäväksi, koska vaimoni tietää minun kärsivän tilanteesta. Sukupuoliroolit tietysti eri päin, mutta uskon vastaavassa tilanteessa naisenkin tuntevan itsensä alhaiseksi, hävettäväksi, epämiellyttäväksi ja ei-haluttavaksi.
Mies saa ihan vapaasti lähteä epätyydyttävästä parisuhteesra, ei sen vuoksi tarvitse käyttää aikaa ja energiaa siihen miten tehdä naisen olo niin epämukavaksi ettå hän saa tarpeekseen ja jättää miehen. Senhän nainen saa tehdä.
Jos tuo em ei ole tavoitteena niin miksi haluaisi tehdä puolisonsa olon epämukavaksi? Miksi yleensä on parisuhteessa jos ei halua sille jonka pitäisi olla tärkein ihminen maailmassa pelkästään hyvää? Mikä on tässä ideana?
Vierailija kirjoitti:
Työntämällä sormen Anu*seen kesken yhdynnän.
Eli naisen anuksesta ollaan kiinnostuneita vain naisen alistamisen ja pahan mielen aiheuttamisen vuoksi.
Sama olisi jos hellästi puristelisi miehen erektiopenistå ja yhtäkkiä vääntäisi sen kaksin kerroin.
-Kaikkien mahdollisten naisten ja tyttöjen ääneen arvostelu, kommentointi, vertailu ja kuvottavien läppien heitteleminen.
-Puolison ulkonäön kommentointi ja huomauttelu.
-Puhelimen 24/7 räplääminen ja sen näyttävästi muka piiloittelu, tarkoituksella että toinen kysyisi: "mikä se siellä nyt on"
-Sotkeminen, kuseskelu joka paikkaan ja epähygieenisyys
- Toisen syytteleminen uskottomuudesta ja toiselle sellaisen olon tekeminen, kuin olisi jatkuvasti syyttettyjen penkillä kaikesta. Niin pitkälle menevää syyllistämistä, että ei uskalla enää edes olla nätti.
-Toisen syyllistäminen nätteydestä ja rumuudesta. Teit niin tai näin niin aina väärin päin
-Toisen syyllistäminen seksittömyydestä ja mököttämiset ja mielenosoitukset jos toinen ei koko ajan halua olla toisen reikänä.
-Tyhmien kyseleminen kuin pikkulapsen kyselyiässä
-Jatkuva härkkiminen, näplääminen ja häirintä kun toinen siivoaa, tai laittaa ruokaa.
-Keskustelun aikana paikalta poistuminen ja se ettei kuunnella miksi toisella on paha olla. Kun toinen yrittää jotain kertoa niin huudetaan ja äyskitään toisen päälle.
-Kaikki mitätöiminen ja halventaminen joka tulee sydämestä ja luonnostaan, koska toiselle on sisäänrakennettu itsestään selvyys, että nainen on miehen omaisuutta, alempi olento, palvelija ja vailla omaa identiteettiä ja itsenäisyyttä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen yleensä ottaen yrittänyt tehdä puolisoni olon miellyttäväksi ja mukavaksi, joten ei ole tietoa tuollaisesta. Tosin liitto on muuten yksipuolinen, vaimo ottaa kaiken hyvän vastaan antamatta mitään vastapainoksi. Vähitellen olen itsekin lopettanut panostamisen, joten kaikkiaan tässä elellään nykyään lähinnä kämppiksinä. Kai vaimo nyt sitten itkee netissä, että minä en tee mitään suhteen eteen, ja yritän tehdä hänen olonsa epämiellyttäväksi.
ohis, mutta uhriutuminen näyttää ainakin onnistuvan jos oletat että vaimosi itkee tuota varmasti netissä.
Aah, muotisana uhriutuminen. Uhriutumista olisi, jos ulkoistaisin puolisoni syyksi asiat, joihin voisin itsekin vaikuttaa. Nyt vain on niin, että minä en voi ratkaista hänen haluttomuuttaan tai kyvyttömyyttä fyysiseen läheisyyteen. Minä olen puhunut asiasta, tuen jos hän hakee niihin apua, mutta minä en voi esimerkiksi ottaa hänen kättään ja "koskettaa" sillä itseäni.
Eikä tämä niin kaukana aiheesta ole. Minä pidän ihan otsikkoa vastaavana tekona saada oloni mahdollisimman epämiellyttäväksi, koska vaimoni tietää minun kärsivän tilanteesta. Sukupuoliroolit tietysti eri päin, mutta uskon vastaavassa tilanteessa naisenkin tuntevan itsensä alhaiseksi, hävettäväksi, epämiellyttäväksi ja ei-haluttavaksi.
Kutsu miksi haluat, mutta epäilit juuri, että vaimosi kirjoittelee netissä jotain sinusta, kun luit omasta mielestäsi epämukavan aloituksen anonyymillä nettifoorumilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on gaslighting?
Wikipedia:
Gaslighting on harhauttamisesta käytetty termi, joka on saanut alkunsa Patrick Hamiltonin näytelmästä Kaasuvalo ja sen elokuvaversioista vuosilta 1940 ja 1944. Tarkemmin siinä pyritään saattamaan kohdehenkilö pois tolaltaan tai uskottelemaan, että hän on mieleltään sekaisin, niin ettei kohdehenkilö ymmärrä harhauttajan toimivan häntä vastaan.
Alkuperäisessä näytelmässä kaasuvalot vilkkuivat päähenkilön toiminnan takia, ja hän vakuutti vastanäyttelijälle ilmiön olevan tämän itse keksimää harhaa.
https://www.google.com/amp/s/mielenihmeet.fi/gaslighting-hienovaraisin-…
Joojoo, miten tuo nyt silleen käytännössä toimisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on gaslighting?
Wikipedia:
Gaslighting on harhauttamisesta käytetty termi, joka on saanut alkunsa Patrick Hamiltonin näytelmästä Kaasuvalo ja sen elokuvaversioista vuosilta 1940 ja 1944. Tarkemmin siinä pyritään saattamaan kohdehenkilö pois tolaltaan tai uskottelemaan, että hän on mieleltään sekaisin, niin ettei kohdehenkilö ymmärrä harhauttajan toimivan häntä vastaan.
Alkuperäisessä näytelmässä kaasuvalot vilkkuivat päähenkilön toiminnan takia, ja hän vakuutti vastanäyttelijälle ilmiön olevan tämän itse keksimää harhaa.
Ai etsitkö täältä keinoja muitten manipuloimiseen? En kerro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on gaslighting?
Wikipedia:
Ai etsitkö täältä keinoja muitten manipuloimiseen? En kerro.
Kerro ny
"Auttaminen".
En ole mikään sosiaalinen kukkanen, eikä ole exäkään, mutta suhteen aikana tästä mun normisuomalaisesta tuppisuisuudesta tehtiin ihan hirveän iso ongelma jota mies sitten halusi "auttaa" kyöräämällä mua keskieurooppalaisten kavereidensa ja sukulaistensa seuraan ja tilanteissa jättämällä mut käytännössä yksin jaarittelemaan deutsch-englischiä.
Kaverit olivat toki normaalin mukavaa väkeä, ja jaarittelu kyllä multa onnistuu, mutta olin sitten aivan puhki näiden reissujen jälkeen ja sain kuulla syytöksiä siitä että vihaan exän kavereita ja sukua.
En vihaa, mutta en vain jaksa. En käsitä miksi mulle ei ollut ollenkaan mahdotonta ymmärtää että vaikka itse suvustani ja ystävistäni tykkäänkin, he ovat silloiselle puolisolleni ensialnuun täysin vierasta sakkia ja siten varsin raskasta seuraa.
Mutta kaipa tämä menee siihen että en saanut sairastaa tai olla heikko muutenkaan. Ukolla sai kaikenlaista kremppaa olla mutta mun olis pitänyt olla 110% tikissä koko ajan.
Aika huonosti exä puolison kyllä tuli valinneeksi, olen aina ollut enemmän WYSIWYG-tyylinen.
- Pitää mykkäkoulua ja syyllistää
- Tulee mykkäkoulun aikana viereen makamaan/istumaan osoittaakseen mahdollisimman hyvin, että mykkis jatkuu edelleen. Ei siis puhu, varoo koskemasta, kirjoittelee kavereille iloisesti whatsapissa/puhuu puhelimessa normaalisti ja sitten kääntyy vastailemaan puolisolleen tylysti ja vähäsanaisesti
- Ilmoittaa ettei toisen tunnereaktiot (mielipaha, itku tai turhautuminen) ole mitenkään sallittuja "ei tarvii pahoittaa mieltään tommosesta, ei tarvii aina itkee, miks pitää aina tollai"
- Piilottelee puhelintaan eikä pysty avaamaan saamiaan whatsapp/snapchat-viestejä toisen vierellä vaan täytyy mennä vessaan piiloon lukemaan ja vastailemaan viesteihin. Vessassa menee 15-45min.
- Alkaa baari-illan aikana seuraamaan tyttöjä, ja kun nainen kysyy keitä ne ovat, saa raivokohtauksen siitä ettei toisella ole oikeutta kysyä kuka tämä mariannika98 nyt oikein on.
- Baari-iltaan liittyen myös se, ettei naisella ole oikeutta tulla illanviettoon mukaan. Omien kavereidensa kanssa saa lähteä samaan aikaan kyllä, mutta ei saa tulla samaan baariin varoittamatta. Pitää ilmoittaa jos on tulossa samaan paikkaan, mutta muuten ei saa ottaa yhteyttä illan aikana koska se pilaa fiiliksen.
- Haukkuu naisen kaverit eikä halua vahingossakaan viettää niiden kanssa aikaa. Sama myös naisen perheen kanssa; ilmoittaa jo ennen perheen luo lähtöä että sitten ei olla kauan.