Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä menetelmiä miehet käyttää parisuhteessa saadakseen naisen tuntemaan olonsa mahdollisimman epämiellyttäväksi?

Vierailija
08.07.2019 |

Mykkäkouluja ja mitä niitä nyt on...

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat tietää?

Vierailija
2/31 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiseen naiseen ihastuminen tai vieraissa käynti on ihan ykköset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieraisemalla.

Vierailija
4/31 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomauttelee painosta, rinnoista, pukeutumisesta, älykkyydestä jne

Ihailee avoimesti ääneen muita naisia, vertailee kumppania muihin naisiin

Puhuu usein haaveillen eksistään

Tekee katoamistemppuja, jättää vastailematta viesteihin/puheluihin

Kiertäkää nämä tyypit kaukaa !!!

Vierailija
5/31 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pyynnöt, kommentit ja kritiikki on nalkutusta, riippumatta siitä miten se on esitetty.

Vierailija
6/31 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yleensä ottaen yrittänyt tehdä puolisoni olon miellyttäväksi ja mukavaksi, joten ei ole tietoa tuollaisesta. Tosin liitto on muuten yksipuolinen, vaimo ottaa kaiken hyvän vastaan antamatta mitään vastapainoksi. Vähitellen olen itsekin lopettanut panostamisen, joten kaikkiaan tässä elellään nykyään lähinnä kämppiksinä. Kai vaimo nyt sitten itkee netissä, että minä en tee mitään suhteen eteen, ja yritän tehdä hänen olonsa epämiellyttäväksi.

Vierailija
7/31 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen yleensä ottaen yrittänyt tehdä puolisoni olon miellyttäväksi ja mukavaksi, joten ei ole tietoa tuollaisesta. Tosin liitto on muuten yksipuolinen, vaimo ottaa kaiken hyvän vastaan antamatta mitään vastapainoksi. Vähitellen olen itsekin lopettanut panostamisen, joten kaikkiaan tässä elellään nykyään lähinnä kämppiksinä. Kai vaimo nyt sitten itkee netissä, että minä en tee mitään suhteen eteen, ja yritän tehdä hänen olonsa epämiellyttäväksi.

ohis, mutta uhriutuminen näyttää ainakin onnistuvan jos oletat että vaimosi itkee tuota varmasti netissä.

Vierailija
8/31 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden lapsen liitossa kumpikaan ei viitsi panostaa edes sitä viittäkymmentä prosenttia sadasta puhumattakaan. Jos toinen ei jotain tee niin en sitten minäkään.

Vierailija
9/31 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossako ne nyt on? Ei ole mitään kierompia juttuja.

Vierailija
10/31 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykkäkoulu, "gaslighting", ivailu ja negatiivinen arvostelu.

Tämä seuraava ei ole yhtä tarkoituksellista epämiellyttävän olon tuottamista, mutta on saman suuntaista manipulointia: ennen yhteenmuuttoa ja lopullista sitoutumista näytetään vain parhaita puolia itsestä. Sen jälkeen mies romahtaa "perustasolle sohvan pohjalle", lopettaa ja välttelee syvällistä keskustelua, romanttista huomioimista ja yhteisiä pieniä irtiottoja arjesta. Eihän niitä tällaisen miehen mielestä tarvita enää, kun toinen on saatu itselle ja on "tarjolla" koko ajan. Nainen pettyy, koska oli kuvitellut löytäneensä ihmisen, joka oikeasti jakaa elämän hänen kanssaan.

Vierailija
11/31 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Minä voisin luetella kymmeniä tapoja, miten mieheni tekee minut miellyttäväksi ja onnelliseksi.

En kai minä hänen kanssaan yhdessä olisi, jos hän tekisi oloni epämiellyttäväksi tai onnettomaksi.

Vierailija
12/31 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoamistemput odottaen että nainen soittelee perään ja kerjää takaisin.

Vierailija
13/31 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on gaslighting?

Vierailija
14/31 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaa nuuskaamisen, ryyppäämisen, tupakoinnin tai vahvempien aineiden käytön, ei huolehdi henkilökohtaisesta hygieniasta.

Vierailija
15/31 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättää jarruraitoja pyttyyn, kalsareihin ja jopa pyyhkeisiin.

Vierailija
16/31 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on gaslighting?

Wikipedia:

Gaslighting on harhauttamisesta käytetty termi, joka on saanut alkunsa Patrick Hamiltonin näytelmästä Kaasuvalo ja sen elokuvaversioista vuosilta 1940 ja 1944. Tarkemmin siinä pyritään saattamaan kohdehenkilö pois tolaltaan tai uskottelemaan, että hän on mieleltään sekaisin, niin ettei kohdehenkilö ymmärrä harhauttajan toimivan häntä vastaan.

Alkuperäisessä näytelmässä kaasuvalot vilkkuivat päähenkilön toiminnan takia, ja hän vakuutti vastanäyttelijälle ilmiön olevan tämän itse keksimää harhaa.

https://www.google.com/amp/s/mielenihmeet.fi/gaslighting-hienovaraisin-…

Vierailija
17/31 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylikorostunut muiden naisten huomaaminen (tuijottaminen, kommentointi jne), tarkoituksena tehdä mustasukkaiseksi ja saada oma nainen kilpailemaan ja huomaamaan millainen saalis mies onkaan...

Vierailija
18/31 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntämällä sormen Anu*seen kesken yhdynnän.

Vierailija
19/31 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylikorostunut muiden naisten huomaaminen (tuijottaminen, kommentointi jne), tarkoituksena tehdä mustasukkaiseksi ja saada oma nainen kilpailemaan ja huomaamaan millainen saalis mies onkaan...

Ei toki. Tämän tarkoitus on sadistisesti alistaa ja nöyryyttää. Myös kertomukset työreissuista, messumatkojen ”hierojista” ja muu järkyttävä ala-arvoinen käytös on sekä naisen alistamista _naisena_ että etenkin juuri sen oman kumppanin painamista alas.

Vierailija
20/31 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täh? Minä voisin luetella kymmeniä tapoja, miten mieheni tekee minut miellyttäväksi ja onnelliseksi.

En kai minä hänen kanssaan yhdessä olisi, jos hän tekisi oloni epämiellyttäväksi tai onnettomaksi.

No tähtäh. Tee sitten oma ketju, jossa luettelet niitä kymmeniä tapoja, joilla miehesi tekee olosi miellyttäväksi. Tässä ketjussa ei kuitenkaan kysytty sitä, miten sinun miehesi tekee sinun olosi miellyttäväksi, vaan kysyttiin päinvastaista. Oliko taas omassa kommentissa siis mitään järkeä? Liittyikö yhtään mitenkään aloitukseen? Ei tainnut, niih...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi