Hellehullu! Joko palelet :D
Mä niin nautin tästä. Ulkona 13c. Helteitä ei tiedossa ainakaan 2 viikkoon. Parhautta 👍
Kommentit (64)
Minä olen hellehullu. Juu, en nauti.
Palelen, kiitos kysymästä vaan...
En sanoisi itseäni varsinaisesti helle-hulluksi, mutta kaipaisin edes sellaista keliä, että ulkona tarkenee topissa ja shortseissa
Kyllä ne helteet vielä tulee takaisin.
Vähän meinasi yöllä palella kolmen maissa, kun mökin ovi oli normaaliin tapaan auki. En viitsinyt kuitenkaan sulkea sitä, koska jostain syystä koira päästeli niin muhevia pieruja, että tukehtumiskuolema olisi ollut vaarana 😄
Palelen. Eilen oli villasukat jalassa, nyt toissa pitkissa housuissa ja villatakissa.
Parempi näin päin, vaatetta voi aina lisätä mutta yli 30 asteen helteellä keinot alkavat olla vähissä.
Nyt on kuitenkin 40 astetta LÄMPIMÄMPÄÄ kuin talvella.
Kyllä. Ketuttaa kuin pientä oravaa pesukoneessa. Tässä juuri katselen äkkilähtöjä etelään.
Kiitos kysymästä, en palele. Hellehullu ottaa varman päälle ja lomailee etelässä. Lähdenkin tästä maisemia kateselemaan, kun mittari näyttää +28 astetta! 😎
En ole hellehullu, mutta palelen, villasukat ovat jalassa.
Hyvä hellehullut, lentäkää kauas pois muhimaan hiessänne eikä tarvii kuunnella tota ainaista valittamista.
Minä rakastan näitä raikkaita kelejä! Ai että! Toukokuun puolessa välissä oli kiva käydä rantalomalla lasten kanssa Kreikassa ja palata takaisin sieltä ennenkuin liian kuuma kesäkuu siellä alkoi.
Toivottavasti ei tule kuumia hirvittäviä kelejä enää. Aurinkoakaan en välitä nähdä. Sehän vain häikäisee tai polttaa ihoa.
En laske tätä ajanjaksoa kesäksi kun on näin kylmää. Hetki kesää oli kesäkuussa ja nyt jo syksy käsillä
Käytin puolet ensimmäisestä kolmen viikon lomastani +30 C lämmössä. Toinen puolikas alkaa vasta heinä-elokuun vaihteessa ja lentoja parhaillaan katselen. Näillä ilmoilla on ihan hyvä hetki tehdä töitä etenkin, kun ei ole kokouksia eikä esiintymisiä yms, saa suunnitella syksyä rauhassa.
Tätä hellehullua ei haittaa kun oli koko kesäkuu lomaa ja kelit oli ihanat mökkeillä! Nyt töissä ja satakoon vaikka keihäitä, ei haittaa :) Tilaan elokuun ekalle viikolle hellettä, silloin olisi minulla vielä yksi pitämätön lomaviikko.
En palele, osaan laittaa vaatteita päälle niin että tarkenen. Lähden silti muualle auringon alle, muuten menee kesäloma haaskuuseen! Viihdyn paremmin lämpimän auringon alla kuin vesisateessa :)
Palelen kyllä. Mutta muuten tykkään olla suomessa kesällä. Lähdetään sitten vielä kylmempinä ajanjaksoina etelään lomalle 😊
Palelen peiton alla 😁.
Mut ei se estä syömästä kylmää jäätelöä.
Villasukat läpi vuoden jalassa, mutta nyt on lisäpalelu siis.
Laitan myöhemmin lenkkivermeet päälle ja lämpenen sillä konstilla... Ehkä jopa saunon.
Todellakin palelen. Haluaisin sellaisen kesän, että voisi olla ilman takkia tai pitää mekkoa. En itse tarkene uimaan todellakaan eikä tarkene edes vanha koirani. Oli pari kertaa uimassa ja alkoi väristä vilusta. Silloin tiedän, että nyt on liian kylmää jopa koiralleni joka tykkää lämmitellä auringossa. Viime kesästäkin selvittiin koiran kanssa ( kävi uimassa, lenkkeiltiin illalla ja yöllä) joten tämä on nyt liian kylmää.
Olen ihan jäässä. Rakastan hellettä ja lämpöä. Kesäkuussa oli taivaalliset helteet. Rakastin niin paljon sitä kun aurinko porotti ja otin aurinkoa rannalla ja merivesi tuoksui. Oli niin kiireetöntä ja ihanaa. Ulkoilu on tylsempää kun ei voi lähteä vaan ilman kenkiä shortseissa ja topissa. Pitää melkein pipo ja lapaset olla päällä. Toivottavasti vielä tulisi edes vähäksi aikaa ihanat helteet ja kuuma aurinko niin jaksaa pitkän syksyn ja talven kylmyyden.
Minä hellehulluna otin todella paljon aurinkoa kesäkuussa joten olipahan ainakin hyvä alkukesä :(
Toivottavasti elokuun alussa helteet palaa kun olisi vielä lomaa..