Onko kellään mitään hommia mitä voisin tehdä?
Jäin taas työttömäksi tossa vuodenvaihteessa ja tylsää on ollut. Nyt olisi ilmaistyövoimaa tarjolla teen mitä tahansa. Olen täällä pk-seudulla.
Kommentit (13)
No turistioppaaksi vaikka.
Tai jopa seuralaiseksi/ oppaaksi päiväksi tyyliin kaveripohjalla/ maksan vaikka ruuan -
Laita kämppä bnb majoitukseksi ja lupaudu juttuseuraksi.
Itsellä vähän sama ongelma nyt nimittäin. Niin tylsää on, että kesän jälkeen jotain projektia keksittävä.
Vierailija kirjoitti:
No turistioppaaksi vaikka.
Tai jopa seuralaiseksi/ oppaaksi päiväksi tyyliin kaveripohjalla/ maksan vaikka ruuan -Laita kämppä bnb majoitukseksi ja lupaudu juttuseuraksi.
Itsellä vähän sama ongelma nyt nimittäin. Niin tylsää on, että kesän jälkeen jotain projektia keksittävä.
Joo tylsää on siivosin huvikseni taloyhtiön pihan. Toi on ihan hyvä idea.
Ap
Harmi kun olet niin kaukana. Työtä kyllä olisi ja maksaisinkin. Mutta välimatka on yli 400 km.
no voisko nelonen kertoa mikä ilmansuunta?
Muillakin olisi kiinnostusta/2
En ottais mitään juoppoa tänne riehumaan ja paikkoja rikkomaan edes ilmaiseksi.
Persereiälle olisi käyttöä, jos on tiukka ja tautivapaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikset ole töissä?
Toimipiste lopetettiin.
Ap
Kerro vähän itsestäsi? Minä olen harkinnut satunnaisen siivoojan/lapsenvahdin (kouluikäiselle) palkkaamista nyt kesällä mutta toisaalta en haluaisi "ketä vaan", vaan jonkun jonka kanssa synkkaa ja toisaalta olisi kiva tietää auttavansa työtöntä myös. Yksi työtön kaveri on mutta hänellä elämänhallinta kyllä vähän hukassa, ei voi esim luottaa että tulee sovittuun aikaan paikalle vaikka mieluusti rahaa tälle avusta antaisin.
Vierailija kirjoitti:
Kerro vähän itsestäsi? Minä olen harkinnut satunnaisen siivoojan/lapsenvahdin (kouluikäiselle) palkkaamista nyt kesällä mutta toisaalta en haluaisi "ketä vaan", vaan jonkun jonka kanssa synkkaa ja toisaalta olisi kiva tietää auttavansa työtöntä myös. Yksi työtön kaveri on mutta hänellä elämänhallinta kyllä vähän hukassa, ei voi esim luottaa että tulee sovittuun aikaan paikalle vaikka mieluusti rahaa tälle avusta antaisin.
En ole kovinkaan hyvä kertomaan itsestäni. Tykkään retkeilystä ja sulkapallosta.
Ap
Perse on ainoa mitä sulta halutaan.
fact. kukaan täysjärkinen ei ole työtön