Julkisivuremontti kiristää hermoja... nytkin remppamies huudattaa radiota tuossa parvekkeella
....kuin viimeistä päivää. Kiitos silti, ettei aloittanut jo kahdeksalta tuota mökää 🙄
Ja onneksi ei ole hellekesää, kun nyt ei voi tuulettaa ja parvekkeen ovi on lukittu kiinni. Ikkunatkin luonnollisesti huputettu umpeen
Kommentit (6)
Mulla on putkimies parhaillaan vaihtamassa keittiönhanaa. Hiljainen ja kohtelias nuori mies.
Onhan se aika koettelemus, koska remonttimiehet tunnetusti isoissa taloyhtiöremonteissa ei tunnu ymmärtävän, että talossa asuu oikeita ihmisiä, eikä siellä voi mekastaa, mellastaa, rampata ovikelloa soittamatta sisään ja jättää rappuun ovea auki koko päiväksi. Em. on mun kokemuksia muutaman vuoden takaa koko yhtiön märkätilarempasta.
Tilanne on eri, jos (kuten ilmeisesti kakkosella?) korjaaja/asentaja on suoraan asukkaan palkkaama. Osaavat olla kohteliaampia ja viestintä sujuu.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se aika koettelemus, koska remonttimiehet tunnetusti isoissa taloyhtiöremonteissa ei tunnu ymmärtävän, että talossa asuu oikeita ihmisiä, eikä siellä voi mekastaa, mellastaa, rampata ovikelloa soittamatta sisään ja jättää rappuun ovea auki koko päiväksi. Em. on mun kokemuksia muutaman vuoden takaa koko yhtiön märkätilarempasta.
Tilanne on eri, jos (kuten ilmeisesti kakkosella?) korjaaja/asentaja on suoraan asukkaan palkkaama. Osaavat olla kohteliaampia ja viestintä sujuu.
Näinhän se varmaan on. Jos et tunne asukkaista edes ulkonäöltä, et piittaa heistä. Ihan ymmärrettävää.
Ja kai osa noista tekee hommia myös uudisrakennuksilla, joissa tietysti asukkaita ei edes vielä ole.
Ap
Ihan mukava katsella ryön tekoa. Vastapäätä on menossa julkisivu remontti. Tsemppaan niitä hiljaa mielessä että hyvä jätkät painakaa duunia ja sytytän uuden jointin.
Meillä raksamiehet huutelee tuuletusikkunasta hävyttömyyksiä.
Argh joo, meillä oli tuo viime kesänä ja voin sanoa, että helteellä on erityisen riipivää, kun joka räppänä on tukossa.