Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä todellista: Heinäkuu, suurin lomakuukausi ja 15 astetta lämmintä.

Vierailija
08.07.2019 |

Miten voi olla?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen reilusti yli viisikymmentä vuotta vanha, syntymäpäiväni on heinäkuun puolivälissä ja muistan synttäreitä, joina grillattiin ulkona toppatakeissa ja villasukissa. Otetaan vastaan sitä, mitä ilmastolla on annettavanaan, eikä kitistä. :)

Vierailija
42/54 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikein tyytyväinen. Terveyteni ei kestä helteitä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi varasin matkan Portugaliin. Arvasin että lomani menee vesisateiden mukana katuviemäriin jos en lähde pois tästä maasta! Bom dia Portuguesa ❤

Vierailija
44/54 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää ei lue kalenteria?

Vierailija
45/54 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah hah. Minä muistan kesiä 70- ja 80-luvuilta, jolloin mökillä kyläkauppiaalta piti lähteä kyselemään, mahtaisko varastosta löytyä pitkiä kalsareita. Kylmän lisäksi satoi niin että vakiovaruste oli sadeasu. Kerran tuli luntakin. Eikä oltu missään Lapissa edes.

Eihän tässä mitään hätää. Välillä on lämmin, välillä viileää. Olen iloinen siitä, ettei sada koko aikaa. Onneksi eilen tuli kunnon sadekuuro, maa oli ihan kuiva ennen sitä. Vaikka pidän helteistä, niin nytkin on ihan ok. Kyllä saan vaatetta päälle, jos palelee.

Vierailija
46/54 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! Me suomalaiset emme siedä helteitä. Meille suomalaisille 15 astetta on juuri sopiva lämpötila kesäksi.

Puppua puhut! Alle 25 astetta ja mä palelen. Valitettavasti joudun matkustamaan Suomeen loppuviikosta.

Vierailija
47/54 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi ja itkuvinku, vanha virsi. Oletko vasta muuttanut Suomeen jos tämä tulee yllätyksenä? 

Jos haluaa takuulämpimään kesällä, niin kannattaa aloittaa ensi vuoden kesälomaa varten säästäminen jo nyt. Voit lentää johonkin etelän lämpöön sitten. 

Vierailija
48/54 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin lomakuukausi? Millä tavalla heinäkuu on muita kuukauisia suurempi?

Lomailijoiden määrällä mitattuna.

Vierailija
49/54 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin ruohikkoa shortseissa, ja nyt on flunssa. Kiva.

Vierailija
50/54 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siitä ilmaston lämpenemisestä viherpiipertäjät!

Vierailija
51/54 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jesus kiitos kun ei oo hellepaskaa

Vierailija
52/54 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! Me suomalaiset emme siedä helteitä. Meille suomalaisille 15 astetta on juuri sopiva lämpötila kesäksi.

totta 

Vierailija
53/54 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helle hullujen koko maailmankuvan täytyy olla jotenkin pahasti vääristynyt. Pohjolassa kuuluukin olla viileä ilmasto.

Vierailija
54/54 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

Harmi kaikille suomalaisille kesäyrittäjille.

Tämä. Oli ajatuksena kiertää tänä kesänä Suomessa eri huvipuistoja yms., mutta kun kelit ovat tällaisia, niin lähdetään jonnekin lämpimämpään paikkaan.

Vaatiiko tuo lomasuunnitelma tosiaan +30 lämpötilan? Ymmärrän kyllä, että ulkovesipuistoon mennessä lämmin sää on plussaa, mutta mitä väliä muuten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä