Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle 40-vuotiaat miehet: onko huono juttu, jos naisella on lapsi edellisestä liitosta?

Vierailija
08.07.2019 |

Voisitteko siis kuvitella seurustelevanne tällaisen naisen kanssa?
Enkä nyt toivo mitään yh-äitien mollaamista. Itse en sellainen ensinnäkään ole ja toiseksi tiedän paljon pareja, joissa naisella on lapsia jo ennestään, mutta miehellä ei.
Onko siitä esimerkiksi jotain hyötyä, jos naisella on kokemusta jo lapsista ja muutenkin elämästä vähän enemmän kuin sinulla?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysi turnoff. Itselleni kynnyskysymys.

Vierailija
22/32 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos nainen on Angelina Jolie?

Valitettavasti ei edes silloin.

M38 (vast 14)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huono juttu, tietenkin.

Vierailija
24/32 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisihän se paremman puutteessa, jos lapsi olisi joka toisen viikon toisaalla. Olisin itse viikon vapaalla ja viikon parisuhteessa. 

Vierailija
25/32 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sen pennun(jen) lisäksi tulee vielä liuta tuntemattomia ihmisiä. ex-puolisoa ja sukua. Ei kiitos!

Vierailija
26/32 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapseton ja enkä halua omia lapsia. En suoraan tyrmää mutta riippuu aika monesta asiasta, onko yksi vai useampi lapsi, minkä ikäisiä, onko yhteishuoltajuus vai yksinhuoltaja jne. Lapseton nainen kumminkin se mitä pääasiassa etsin mutta ei yh poissuljettu ole.

Vierailija
27/32 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos naisella ei ole lapsia, sukua eikä ystäviä?

Vierailija
28/32 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on miehelle aina riski. Lapsesta voi tulla aivan yhtä rakas kuin biologisesta mutta ilman että itsellä on mitään oikeuksia jos nainen päättää erota ja kieltää yhteydenpidon.

Vierailija
29/32 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos nainen on Angelina Jolie?

Siltähän on tissitkin poistettu. Joo ei todella vaikka ei olisi lapsia ollenkaan.

Vierailija
30/32 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on itellä ja sillä naisellakin ikää jo melkein 40, niin aika moni on siinä vaiheessa jo lisääntynyt. Suurin osa kuitenkin nykyään lisääntyy 30+, vaikka on toki niitäkin jotka tekevät jo parikymppisenä lapsia eikä liitot välttämättä loppuelämää kestä. Eli sitä "painolastia" jo useimmalla on. Jos on itse lapseton, sinkku ja alle 30, niin tietenkin voi etsiä puolisokseen lapsetonta, mutta turha kait sitä enää lähempänä nelikymppiä on oikeus olettaa. Tai ainakin pienenee mahdollisuus löytää suht samanikäinen lapseton nainen. Parikymppinen taas ei ole ihan jokaiselle melkein nelikymppiselle se sopiva tai halukas kumppani.

Vierailija
31/32 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vähän päälle kolmekymppinen nainen, jolla on pieni lapsi luonaan suurimman osan ajasta, joka toinen viikonloppu lapsi on isällään. Olen ollut hämmästynyt siitä, miten paljon kiinnostuneita miehiä treffipalveluista on löytynyt, eivätkä ainakaan kaikki ole olleet kiinnostuneita vain seksistä. Osa on ollut jopa minua nuorempia. Nyt on löytynyt yksi, jonka kanssa voisin ajatella jopa jotain vakavampaa, mutta jää toki nähtäväksi, tuleeko tästä pidemmän päälle mitään.

Vierailija
32/32 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi mies, jolla on itselläänkin jo lapsia. Olette miehen kanssa sitten samassa tilanteessa, moni lapseton ei halua uusperhekuvioita elämäänsä.

M26

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi