Näin viime yönä unta suuronnettomuudesta.
Tämä tiedoksi jos jotain sattuu että sain etiäisen.
Kommentit (19)
Minäkin näin kerran enneunen ja aamulla herätessä se oli ihan totisinta totta, joku oli oksentanut lattialle.
Minä en nukkunut viime yönä lainkaan. Ennustan, että tänään tulee väsyttämään sen verran, että päikkärit tulee nukuttua.
Noin epämääräisellä etiäisellä ei tee hevon kettua.
Nyt äkkiä liikenne seis, lentokentät kiinni ja laivat tiukasti satamaan! Kansa pysyköön kodeissaan, kunnes uneksittu onnettomuus on saatu selvitettyä.
Ei ei. Sä et nyt tajua kuinka homma toimii; se uni pidetään omana tietona kunnes jotain oikeasti sattuu. Sen JÄLKEEN pitää tulla kertomaan että näit enneunen. Siinä on sellainenkin etu että voi luovasti muistaa nähneensä sen unen juuri edellisenä/ samana yönä kun onnettomuus tapahtui.
Nyt ei varmasti tapahdu mitään, ei kerrassaan mitään.
No avaa nyt vähän millaisesta onnettomuudesta ja missä päin maailmaa
Minkähän lastuinen suuronnettomuus? Ydinräjähdys? Meteorit? Maailmanlaajuinen tulva? Aika kökkö enneuni, jos ei näytä edes suunnilleen, mitä tapahtuu. Vai näitkö vain unessa kyltin, jossa luki "Kohta tapahtuu suuronnettomuus!"?
Minä näin unta, että kävin hammaslääkärissä.
No nyt on valtatie 2 poikki että katsotaan onko siellä suuronnettomuus. Ei valtateitä ihan joka päivä katkota.
Vierailija kirjoitti:
No nyt on valtatie 2 poikki että katsotaan onko siellä suuronnettomuus. Ei valtateitä ihan joka päivä katkota.
Ei sinullakaan ole kaikki inkkarit kanootissa...
No saitko samalla myös satiaisen?
Seksuaalijuttujen professori kirjoitti:
Satiaiset seksiunen seurauksena. 😂
Yritäpä kumppanille selittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sinullakaan ole kaikki inkkarit kanootissa...
Ai kuinka niin? Iltalehti uutisoi taas aika sensaatiohakuisesti, todellisuudessa vaan yksi kaista oli pois käytöstä Ulvilassa. Ei se minun vikani ole.
Voit sitten muutaman vuoden kuluttua sanoa dramaattisella äänellä: "tätä se mun uneni tiesi". Sen jälkeen kaikki ihailee sua.
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalijuttujen professori kirjoitti:
Satiaiset seksiunen seurauksena. 😂
Yritäpä kumppanille selittää.
Kyllä Jere uskoo ja luottaa...
Vierailija kirjoitti:
Minä en nukkunut viime yönä lainkaan. Ennustan, että tänään tulee väsyttämään sen verran, että päikkärit tulee nukuttua.
Olin jossain välissä unessa tunnin pari. Ennustukseni siis toteutui.
No mikä se uni oli? En usko ennen ku on mustaa valkosella.
Ite näin unta vauvoista.
Vierailija kirjoitti:
No mikä se uni oli? En usko ennen ku on mustaa valkosella.
Ite näin unta vauvoista.
Siis ennustin, että tarvitsen valvomisen jälkeen unta, kuten kävikin.
Olisiko siis pitänyt osata vielä ennustaa, mitä unta näen?
Kuinka kauaksi näet? Voisikohan olla Kalifornian maanjäristys tai meteorit osuu maahan? Se voisi olla aika paha.