Paljonko teillä on neliöitä ja monta teillä asuu
Kerrostalo, rivari, omakotitalo vai joku muu mikä?
Kommentit (103)
104 neliötä, kerrostalo, 3 h ja keittiö, 2 aikuista. Mahduttiin hyvin puolet pienempäänkin, mutta hyvin viihdytään tässäkin.
Omakotitalo. 3 kerrosta ja 180 neliötä. Minä ja mun mies asutaan kahdestaan. Iso on kyllä talo.
Kerrostalokaksio, 45 neliötä, yksin asun. Kelpaisi mulle pienempikin, mutta pieniä asuntoja ei juurikaan ole. Lisäksi vuokrahan on yksiöissä ja kaksioissa lähes sama.
85 neliötä, viisi ihmistä. Hyvin mahdutaan.
Kerrostalo, 58 neliötä, kaksi asukasta.
Omakotitalo 160m2, kissa ja minä.
132m^2 omakotitalo 3000m^2 tontilla jossa erillinen 42m^2 saunarakennus takkahuoneella. 2 aik ja 8v lapsi + kissa. Ihan minimikoko tälle perheelle. Tarvitsemme omaa tilaa ja rauhaa.
Neliöitä pitää olla 10m^2 / jalka eli kolme hlöä ja kissa tarttee vähintään 100m^2. Eläimet tarvitsevat enemmän tilaa kuin ihmiset tai ne kärsivät.
Minä ja poika. Paritalo 380 m², 5 mh + muut tilat
Asuinkerrokset yhteensä 140 neliötä, lisäksi suihkuhuone ja sauna kellarissa sekä autotalli.
Omakotitalo kyseessä ja asun tässä kolmen lapseni kanssa.
2 aikuista ja 3 lasta. Okt 104 neliötä+lasiterassi. Lasketaanko leikkimökki? Lapset ainakin suunnittelevat näin kesällä sinne muuttavansa. 😄
120 neliötä asuintilaa omakotitalossa, jossa asuu kolme henkilöä. Tilaa on just sopivasti. Meillä on iso keittiö ja olohuone, makkarit on 14 neliötä. Ja töydellinen suomalainen metsämaisemanäkymä takapihalla (näkymä olkkarista ja kahdesta makkarista ja saunasta). Suurehkon kaupungin keskustaan n. 5 km matkaa. Tykkään.
62 neliötä, kaksi henkeä ja kissa.
81 nelijöjä ja asukkeja 1 kpl. Talo. En erittele sen tarkemmin, ettei tunnisteta.
Vierailija kirjoitti:
81 nelijöjä ja asukkeja 1 kpl. Talo. En erittele sen tarkemmin, ettei tunnisteta.
*nelijöä
Vierailija kirjoitti:
2 aikuista ja 3 lasta. Okt 104 neliötä+lasiterassi. Lasketaanko leikkimökki? Lapset ainakin suunnittelevat näin kesällä sinne muuttavansa. 😄
Mitäpä luulet, lasketaanko leikkimökki asuintilaksi? Toivottavasti et kysynyt tosissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
*nelijöä
Kuka tämä neilöijä oikein on?
Aloitettiin kaksin 20 neliön yksiössä viisi vuotta, sitten 60 neliön kolmiossa vuosi vauvan kanssa, sitten omakotitalo 120 neliötä neljälle hengelle, lopuksi rakennettiin itse esteetön omakotitalo 130 neliötä kahdelle vanhukselle. Jokaisessa kodissa olen ollut onnellinen ja tyytyväinen, varsinkin siinä pienimmässä.