Haluaisin muuttaa pois kotipaikkakunnaltani mutta en uskalla :(
Mulla on täällä tavallaan aivan kaikki ja uudella paikkakunnalla ei ois yhtään ystävää. Mut silti tiedän että vanhana katuisin jos en lähtisi katselemaan muutakin maailmaa kuin näitä liian tuttuja maisemia
Kommentit (10)
Totta. Aina pääsee takaisin.
HIENO ELÄMÄNKOKEMUS SEKIN! GO GO GO! MUTTA ÄLÄ HELSINKIIN!
r.k
Mene ihmeessä, jos siltä tuntuu. Uudella paikkakunnalla voi löytää uusia ystäviä. Nimimerkillä kokemusta löytyy.
Niin ja olen jo 35-vuotias etten ihan nuorikaan enää.
ap
Joo, ei kannata. Takasin et kuitenkaan enää pääse tai halua.
Vierailija kirjoitti:
Niin ja olen jo 35-vuotias etten ihan nuorikaan enää.
ap
Mutta et myöskään millään muotoa liian vanha. Uusia ystäviä voi löytää myös aikuisena. Rohkeasti vaan matkaan! Parempi kokeilla kuin harmitella loppuikänsä ettei uskaltanut.
Jokuhan sen sun asunnon sieltä vanhasta paikasta vie että takas ei ole enää tulemista.
Sinulla on hyvällä tuurilla jopa 60 vuotta elämää vielä jäljellä. Haluatko tosissasi käyttää koko sen ajan harmittelemalla sitä, että et uskalla tehdä muuttoa, joka loppujen lopuksi ei ole kovinkaan iso asia.
Täällä toinen jänishousu samat mielessä! Kohta saattaa olla käsillä elämäntilanne joka mahdollistaisi muuttamisen. En ole nykyisessä kyläpahasessa onnellinen, ja tiedän tarvitsevani maisemanvaihdoksen tullakseni onnellisemmaksi, mutta tarviin jonkun potkun persiille ettei jäisi vain haaveeksi nynnyilyn takia :D
Mukavuusalueella on mukavaa, mutta siellä sen ulkopuolella on usein ne parhaat kokemukset.
Aina pääsee takaisin. Mene ihneessä.
T.aikuisena ja äitinä muualle lähtenyt