Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

keski-ikäisen miehen yksinäisyys

Vierailija
07.07.2019 |

onko ainoa apumuoto parisuhteen hankkiminen?

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen ei harrasta mitään eikä kykene luomaan ihmissuhteita (ystävystymään), niin hän on hiton moinen riippakivi suhteessa. Täysin aloituskyvytön vätys, jonka hyvinvoinnista ja viihtymisestä suhteen toinen osapuoli on vastuussa.

En suosittele kenellekään aktiiviselle ihmiselle moista kumppania. Jollekin samanlaiselle hän ehkä sopii symbioottiseen suhteeseen.

Ihminen, joka ei saa elämäänsä hallintaa yksin ollessa, ei sovi parisuhteeseen.

Kuinka moni keski-ikäinen, mahdollisesti toisella kierroksella oleva, kestää symbioottista suhdetta?

Vierailija
62/65 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihminen ei harrasta mitään eikä kykene luomaan ihmissuhteita (ystävystymään), niin hän on hiton moinen riippakivi suhteessa. Täysin aloituskyvytön vätys, jonka hyvinvoinnista ja viihtymisestä suhteen toinen osapuoli on vastuussa.

En suosittele kenellekään aktiiviselle ihmiselle moista kumppania. Jollekin samanlaiselle hän ehkä sopii symbioottiseen suhteeseen.

Kuinka moni keski-ikäinen, mahdollisesti toisella kierroksella oleva, kestää symbioottista suhdetta?

Aika moni nainen etsii syvää rakkaussuhdetta kulahtaneen Oy Perhe Ab:n jälkeen. Eronneista ystävättäristäni kaikki. Omistautuneisuutta ja vihdoinkin oikeaa tunnetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni nainen etsii syvää rakkaussuhdetta kulahtaneen Oy Perhe Ab:n jälkeen. Eronneista ystävättäristäni kaikki. Omistautuneisuutta ja vihdoinkin oikeaa tunnetta.

Kohtasin eronneen miehen. Parin viikon tuntemisen jälkeen hän olisi ollut valmis menemään naimisiin. Hän oli äärettömän mustasukkainen omista kavereistani ja vaati, että omistaudun täysin hänelle. Minun olisi pitänyt toimia suhteessa juuri hänen vaatimallaan tavalla, hän sentään tiesi miten suhteessa ollaan koska oli aiemmin ollut naimisissa.

Symbioosilla, omistautumisella ja tukahduttamisella on eroa.

Vierailija
64/65 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
65/65 |
14.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juopotellut muutaman vuoden ajan enemmän kuin aiemmin ja nyt minä olen päättänyt vähentää juomista hankkimalla itselleni parisuhteen.

Minun mielestäni se on hyvä ajatus minun elämänhallintani kannalta.