Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin esimerkiksi olet saanut apua AV:lta?

Vierailija
07.07.2019 |

Jos pystyt, linkkaa kyseinen ketju :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä ketjuja, mutta palstan kautta löysin Saku Timosen blogin, joka on todella avannut silmäni.

Vierailija
2/6 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneenkin asiaan. Ymmärrän nyt että grillitassut on kusisia.Että maksamakkarakeitto on herkullista.Että sika pitää jättää.Että ylipaino on aina oma syy.Olen sisäistänyt kouvolatukan sekä kamelinvarpaan merkitykset.Sekä sen,että kaikista tärkeintä elämässä on oikeinkirjoitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain käytännön niksejä. Itseluottamusta kun olen huomannut että en ole ainoa "outo" tapaus. Joskus on mieli piristynyt tsemppaavasta viestistä.

On tästä palstasta hyötyäkin. Yleensä aina autetaan jos jollain menee heikosti.

Vierailija
4/6 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun ulkomailla ja muuten ei ois kyl taivaan tietoo näistä Suomen pikkujulkkiksista.

Vierailija
5/6 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut selville missä kotikaupunkini keskustassa on rahanvaihtotoimisto, sekä voiko paninin lämmittää mikrossa. Varmaan muutakin on, mutta nämä muistan.

Vierailija
6/6 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaudun täällä joskus ahdistuksesta tai huolistani ja olen saanut joka kerta tsemppaavia viestejä. Ne merkitsevät paljon. En halua laittaa linkkejä, mutta käyn monesti lukemassa saamiani vastauksia uudestaan. Yritän itsekin auttaa muita, jos jollakin on huolia.