Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi ja äidin yhtäkkiset pitkät poissaolot kotoa

Vierailija
07.07.2019 |

Pääsin yllättäen opiskelemaan toiselle puolelle Suomea. Siellä tulee olemaan kerran kk:ssa viikon lähijaksoja, jolloin matkoineen olen poissa kotoa viisi yötä. Olen hoitanut lastani kotona tähän asti ja muita hoitajia ei ole juuri ollut tarjolla.

Mieheni käy päivätyössä, jolloin tutut sukulaiset hoitaisivat häntä päin ajan. Ajattelin soittaa hänelle iltaisin
videopuheluja, mutta silti olen tosi suruissani, kun joudumme pakosta olemaan erossa, olin ajatellut olla rauhassa hänen kanssaan kotona tämän viimeisen hoitovapaavuoden. Ja mietin myös kiintymyssuhdeteorian ajatusta ikävuodet = erossaolopäivät..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tutut sukulaiset hoitavat miestä päivän ajan?

Vierailija
2/10 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee varmasti ihan hyvää antaa lapsen tottua olemaan erossa äidistä, varmasti päivähoidon aloittaminen sujuu helpommin kuin on jo hieman sitä eroahdistusta oppinut sietämään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko miehesi omaishoitaja?!

Vierailija
4/10 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen lapsi? Tiedät itsekkin että tuosta tulee olemaan haittaa lapselle. Kumpi on tärkeämpi, lapsi vai koulu? Lapsi on pieni vain kerran.

Vierailija
5/10 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 2v on isänsä vaatimuksesta viikko/viikko -lapsi. Kyllä ne tottuu ikävään ja pahaan oloon, vaikka ei siinä ole järkeä.

Vierailija
6/10 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on alle 4v niin ottaisin lapsen mukaan ja palkkaisin hoitajan.

Vierailija
7/10 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hyvillä mielin. Olet kuitenkin vain viisi yötä kuukaudesta pois, ja silloinkin lapsi on oman isänsä kanssa. 

Onnea opiskelupaikasta! :)

Vierailija
8/10 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottoman hieno paikka tasapainottaa lapsi tuntemaan molemmat vanhempansa yhtä hyvin.

Vierailija
9/10 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on alle 4v niin ottaisin lapsen mukaan ja palkkaisin hoitajan.

Millä rahalla? Ap opiskelee, eli tulot on pienet.

Vierailija
10/10 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekee varmasti ihan hyvää antaa lapsen tottua olemaan erossa äidistä, varmasti päivähoidon aloittaminen sujuu helpommin kuin on jo hieman sitä eroahdistusta oppinut sietämään...

Ei varmasti tee mitään ”ihan hyvää”, joskus vaan pakollinen paha olla erossa. Ei nyt varmaan suoranaisesti vahingoitakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä