10v sitten uusperheellemme ennustettiin av:llä eroa
Mutta eipä ole tullut, eikä edes horisontissa.
Palstaguru melban mielestä meille tulee ero, koska lähdimme kaksistaan häämatkalle, emmekä ottaneet miehen lapsia mukaan.
Monesta muustakin syystä meille ennustettiin eroa. Aina oli joku pielessä täysin fundamentaalisesti. Yleensä kuulemma minun asenteeni.
No nyt on neljästoista vuosi yhdessäoloa meneillään, naimisissa yli 10v. Miehen lasten kanssa hyvät välit (juu, oli vaikeaa aikoinaan).
Yllättävän ahtaat käsitykset ihmisillä on siitä, millainen äitipuolen ja uusperheellisen ”kuuluu” olla....
Kommentit (22)
Huomaatko?
Kukaan ei ota mitään kantaa. Mammat ei tykkää, jos jollain menee hyvin.
Ja sä päätit, että näytät AV-laisille. Sinnikäs pirulainen olet kyllä.
Mun kateellinen kaverini manasi piruja seinille kun aloin olemaan mieheni kanssa: kaksosiin ei voi luottaa, puhuu yhtä ja tekee toista, kaksinaamainen pettäjä.
Meillä 23v uusperhettä täynnä, hän edelleen yksin
Niin mullekkin sanottu ja 25v. oltu yhdessä että erottaisiin, no ei erota.
Tämän palstan akkojen arviointeja en usko pätkääkään.
Kunnioitus on nollassa.
Linkkaatko tähän sen alkuperäisen jutun
Ei ketään kiinnosta teidän uusperhe-elämänne. Täysin vieraita ihmisiä olette.
Palstailu ei sovi sinulle, otat liian vakavasti. Ja 10v. Aivan liikaa
Totta kai toivottiin eroa koska av-mammat ei halua että joku onnistuu uudessa suhteessa vaan kulissit pidetään pystyssä väkisin.
Se oma mies saattaa vaikka lähteä toisen naisen matkaan ja tulla onnellisemmaksi. Hui sentään!
Miksi kysyit parisuhdeapua palstalta?
Vierailija kirjoitti:
Mun kateellinen kaverini manasi piruja seinille kun aloin olemaan mieheni kanssa: kaksosiin ei voi luottaa, puhuu yhtä ja tekee toista, kaksinaamainen pettäjä.
Meillä 23v uusperhettä täynnä, hän edelleen yksin
Meillä 10 vuotta uusperhettä. Hyvin menee. Olen horoskoopiltani kaksonen. En tiedä miten horoskooppi vaikuttaa pettämiseen.
Näytit kaikille, ettei kannata arvostella:) ties kuinka monelle kiiltokuvaperheelle on tänä aikana ero tullut. Kuten minulle, vaikka itae en ole kenenkään suhteita koskaan arvostellut...
Sama täällä. 2005 muutettiin yhteen, sittemmin mentiin naimisiin. Eroaikeita ei ole ollut.
Avioeroja tulee Suomessa n 13000. Erikseen avoliitot. Avioero piikki tulee kesän ja joulun jälkeen. Kyllähän uusperhe kuviot on haastavia. Sinun minun ja yhteiset lapset. Tai vaan toisella osapuolella on lapset ja yhteisestä lapsesta ei tietoakaan.
Vai oisko niin, että ero tuli, mutta oli pakko tulla tänne valehtelemaan? Stressasi se kun ajattelit, et nyt ne palstalaiset siel hurraa kun olivat oikeessa.
Se että on yhdessä jonkun kanssa ei tarkoita automaattisesti hyvää parisuhdetta, ei edes parisuhdetta.
Oikeastiko otat nämä jutut täällä tosissasi?
Ennustettiin ja varmaan toivottiin. Sen nämä osaa kyllä.