Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut muuttavat yhteen muutaman viikon seurustelun jälkeen?

Vierailija
07.07.2019 |

Yleensä tämän tyyppiset ihmiset ovat myös niitä, joilla uusi seurustelusuhde pitää saada alulle heti, kun edellinen loppuu. Miten yhteisen arjen voi saada toimimaan lähes tuntemattoman kanssa?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhumalla toimii. muutettiin yhteen ekojen treffien jälkeen.

Vierailija
2/31 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin vain tuntui siltä. Tapailin häntä ennen hetken yhtä miestä, hän oli mukava jne. Mutta ei sitten sen enempää jutusta tullut minun takiani ja tulin siihen tulokseen, että en ole valmis uuteen suhteeseen. Sitten ihan puskista tupsahti elämääni tämä tyyppi, jonka kanssa treffailimme parin viikon ajan ja tarkoitus oli ihan yhteisymmärryksessä edetä rauhassa, mutta sitten se vain jotenkin kävi niin, että tämän parin viikon jälkeen muutimme yhteen. Tai siis epävirallisesti, oikeasti muutin tänne reilun kahden kuukauden jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutettiin yhteen ensi tapaamisesta seuraavana päivänä. Nyt ollaan oltu jo vuosia naimisissa.

Vierailija
4/31 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se tuntuu hyvältä ajatukselta kun halutaan viettää mahdollisimman tiiviisti aikaa yhdessä. Me muutimme yhteen samantien ja olemme nyt olleet yli 30 v yhdessä.

Vierailija
5/31 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei kyllä ihan heti muutettu yhteen, joku kuukausi seurusteltiin ensin. Nyt on oltu yhdessä 19v joten mikä se ongelma oli? Olisko pitänyt asua erillään 2-3v et olisi saanut muuttaa yhteen?

Yhden pariskunnan tunnen, jotka tapasivat risteilyllä. Risteilyn jälkeen mies pakkasi tavaransa ja muutti naisen luokse, ovat olleet yhdessä yli 30v

Vierailija
6/31 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt samaa. Kaipa nämä ovat sellaisia hetkeen tarttuvia, heittäytyviä, impulsiivisia ihmisiä. Itse olen luonteeltani verkkaisempi, tarvitsen aikaa ja harkintaa ennen kuin teen ratkaisuja asumisen ja parisuhteen kaltaisissa isoissa asioissa. 

Vierailija
7/31 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteistä taivalta takana jo 28 vuotta, vaikka yhteen muutettiin samantien seurustelun alussa.

Vierailija
8/31 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttakoot miun puolesta vaikka puoli kahteen, niin.

Vierailija
9/31 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuvuus.

Vierailija
10/31 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on ääripään käyttäytymisestä. Toisessa ääripäässä ei voi muuttaa yhteen henkilön omista ideologisista syistä. Keskellä ovat normaalit ihmiset.

Vierailija
11/31 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on niitä, jotka elävät yhdessä vaikka 50 vuotta, koska yksinolo pelottaa niin paljon.

Vierailija
12/31 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset on spontaanimpia kuin toiset.

Vierailija
13/31 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä syitä, mutta pidän sellaisia ihmisiä outoina ja yksinkertaisina. Pakko olla vaan joku vierellä, ei väliä edes sillä onko se toinen tuntematon vai ei.

Vierailija
14/31 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli samanaikainen uuden asunnon tarve molemmilla. Ajateltiin sitten, että ei ole järkevää hankkia kahta erillistä jos vain toisessa käytännössä ollaan.

Vierailija
15/31 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen juuri tuo tyyppi joka muuttaa aina nopeasti yhteen uuden rakkaan kanssa. Syynä on ollut raha. Molemmat maksaa vuokraa kodeistaan esim 600e/kk, vaikka ollaan koko ajan yhdessä. Säästyy 600e/kk huvituksiin, kun muuttaa yhteen. Nyt olen kyllä jo vakiintunut ja asun perheeni kanssa omistusasunnossa, mutta nuorempana tosiaan oli näppärämpää ja halvempaa asua yhdessä kuin yksin.

Vierailija
16/31 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

meneehän jotkut kihloihin pari kk seurustelun jälkeen. reps ero tuli puolessa vuodessa

Vierailija
17/31 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei juuri erossa olla oltu ensimmäisen yhteisen yön jälkeen, siis saman tien yhteen asumaan. Yhdessä 31 vuotta.

Vierailija
18/31 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä syitä, mutta pidän sellaisia ihmisiä outoina ja yksinkertaisina. Pakko olla vaan joku vierellä, ei väliä edes sillä onko se toinen tuntematon vai ei.

Siinäpä se onkin, kun toinen ei tuntunut tuntemattomalta. Tämän kanssa kuulutaan yhteen oli  ajatus ekasta yöstä alkaen. 

Vierailija
19/31 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin tapailtu miehen kanssa pari kk, kunnes päätettiin kaikkien kauhuksi laittaa hynttyyt yhteen. Siinähän sitä olisi sitten heti huomannut jos ei arki luista yhdessä. Normaalisti ei olla mitenkään erityisen impulsiivisia ihmisiä, mutta molemmille tuli jotenkin niin varma fiilis toisesta ja ajateltiin että no hittoakos tässä, kun mies muutenkin pyöri minun luonani 24/7 :D Hyvin on sujunut nämä 5 vuotta mitä ollaan yhdessä oltu, vaikka muut kovasti päivitteli ja varoitteli.

Vierailija
20/31 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä se onkin, kun toinen ei tuntunut tuntemattomalta. Tämän kanssa kuulutaan yhteen oli  ajatus ekasta yöstä alkaen. 

Tuntematon se siitä huolimatta oli.

Juoksisin kovaa jos mies alkaisi lässyttää jostain yhteenkuulumisesta ekan yön jälkeen. Ei vaan voi käydä täysillä.

/Se jolle vastasit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä