Kärcher-ikkunanpesuri. Kannattaako hankkia?
Kehu tai hauku, jos löytyy omakohtaista kokemusta.
Kommentit (10)
Itse käytän teknisiä mikrokuituisia pesuliinoja, joilla pestään auton tuulilaseja. Ikkuna puhdistuu lähes pelkällä vedellä ei raitoja, ei vettä lattialla
Ei kannata, ikkunat pesee nopeammin ihan perinteisesti käsin. Eikä tarvita koneelle säilytystilaa.
Kannattaa hankkia. Me hankittiin ensin, lainattiin koekäyttöön vanhemmilleni jotka ostivat heti kokeilun jälkeen oman. Huikea vehje!
Mä olen kanssa varmaan tumpelo kun jää raitoja. Puoliso pesee niin ei jää.
Onko kenelläkään sellaista vartta siihen jolla saisi pestyä korkealla olevat ikkunat? Toimiiko?
Riippuu ikkunoitten määrästä. Yksiön ikkunoiden pesussa tuskin tarvitaan selässä kannettavaa pesuria :D
Ikkunoiden pesussa mulle ei ongelma ole se ruutujen pesu - jonka siis tämä kone tekee - vaan kaikki muu: verhojen ja muun rekvisiitan siirrot, ikkunoiden lukkojen aukaisu ja sulku yms. Siihen ei koneesta ole apua. Luovuin koneesta ja vein sen kierrätyskeskukseen. En siis suosittele hankintaa.
En enää pese muuten kuin koneellisesti.
En suosittele. Joutuu sen jälkeen pesemään ikkunat vielä käsin, jälki on niin huonoa.
Tykkään. Ei enää lainehtivaa lattiaa ja ikkunat saa nopeasti kuivaksi. Sain omani äidiltäni, kun hänen mielestään jäi raitoja. Itse en ole niin tarkka ja en ole huomannut, että jättäisi raitoja.