Te joilla on genitaalilävistys
Kommentit (6)
Eipä nuo ole mitään negatiivista sanoneet. Nykyinen jopa kiihottui ihan kamalasti.
Oon kuitenkin ottanut pois, kun ei mustakaan olis hauska imeskellä rautaa, ehkä se olis korkeintaan hauskaa vaihtelua. Vaikka ne hyväksyy ja jopa tykkää niin on se limakalvokontakti miellyttävämpää ilman.
Mä oon käsittänyt niin, että monikaan mies ei tykkää. Itse mietin monta vuotta ottamista ja vähän aikaa sitten lopulta otin. En oo vielä harrastanut seksiä lävistyksen oton jälkeen, mutta oon huomannut kiihottuvani vähän väliä kun toi koru osuu klittaan, ei siis mikään huono puoli!
Oma mies ei oikein ymmärtänyt miksi oon lävistyksen ottanut, se ilmeisesti tykkäis enemmän jos olisin jättänyt ottamatta, vaikka ei sitä suoraan sanokaan. Vähän harmittaa kun itseäni lävistys kiihottaa ja tykkään siitä kovasti..
Ap
Kumppani on tykännyt ja ihastellut.
Mulla on clithood ja sitten vähän ronskimmat 25mm venytyskorut 2kpl molemmissa uloimissa huulissa. Mieheni tykkää välillä kiinnitellä kaikenlaisia juttuja niihin. Harkinnassa venyttää vielä 35mm saakka.
N38
Minulla oli 5 mm paksu rengas P.A. -läv joka oli väärin tehty liian lähelle kalun kärkeä , siinä on riski sattua tai irtautua vaikka se näytti tosi komealta . Mielellään ohimennen peilistäkin sitä vilkaisi . Nyt tehtiin 18-20mm halk korulle reikä tiukasti mahdollisimman syvälle (= vain 2mm paksu) . Kipua ei vieläkään ollut . Rengas on tosi tiukasti terskan virtsaputken päässä ja näyttää sekä TUNTUU jumalaiselta .
Me pidämme sivuleikkuria käden ulottuvilla. Miehellä molemmissa palleissa renkaat ja mulla häppärissä. Kerran tarttui, ja sattui. Toinen kerta jos tulee, niinpitää päästä irti ilman verta.