Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla on genitaalilävistys

Vierailija
07.07.2019 |

Mitä mieltä kumppaninne on ollut lävistyksestä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pidämme sivuleikkuria käden ulottuvilla. Miehellä molemmissa palleissa renkaat ja mulla häppärissä. Kerran tarttui, ja sattui. Toinen kerta jos tulee, niinpitää päästä irti ilman verta.

Vierailija
2/6 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä nuo ole mitään negatiivista sanoneet. Nykyinen jopa kiihottui ihan kamalasti.

Oon kuitenkin ottanut pois, kun ei mustakaan olis hauska imeskellä rautaa, ehkä se olis korkeintaan hauskaa vaihtelua. Vaikka ne hyväksyy ja jopa tykkää niin on se limakalvokontakti miellyttävämpää ilman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käsittänyt niin, että monikaan mies ei tykkää. Itse mietin monta vuotta ottamista ja vähän aikaa sitten lopulta otin. En oo vielä harrastanut seksiä lävistyksen oton jälkeen, mutta oon huomannut kiihottuvani vähän väliä kun toi koru osuu klittaan, ei siis mikään huono puoli!

Oma mies ei oikein ymmärtänyt miksi oon lävistyksen ottanut, se ilmeisesti tykkäis enemmän jos olisin jättänyt ottamatta, vaikka ei sitä suoraan sanokaan. Vähän harmittaa kun itseäni lävistys kiihottaa ja tykkään siitä kovasti..

Ap

Vierailija
4/6 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani on tykännyt ja ihastellut.

Vierailija
5/6 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on clithood ja sitten vähän ronskimmat 25mm venytyskorut 2kpl molemmissa uloimissa huulissa. Mieheni tykkää välillä kiinnitellä kaikenlaisia juttuja niihin. Harkinnassa venyttää vielä 35mm saakka.

N38

Vierailija
6/6 |
06.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla  oli  5 mm  paksu  rengas P.A. -läv  joka  oli  väärin  tehty  liian  lähelle  kalun  kärkeä ,  siinä  on  riski  sattua  tai  irtautua  vaikka  se  näytti  tosi  komealta .  Mielellään  ohimennen  peilistäkin  sitä  vilkaisi .  Nyt  tehtiin  18-20mm  halk  korulle  reikä  tiukasti  mahdollisimman  syvälle  (= vain  2mm paksu) .  Kipua  ei  vieläkään  ollut .  Rengas  on  tosi  tiukasti  terskan  virtsaputken  päässä  ja  näyttää  sekä  TUNTUU   jumalaiselta .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan