Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Korkeat polttavan kuumat peltiliukumäet ja sähköiskuja antavat putkiliukumäet. Eipä nykylapset tiedä, miten joskus leikkipuistoissa kärsittiin :D

Vierailija
07.07.2019 |

Mekko päällä kuumaa mäkea alas, ai suatana!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen usein miettinyt, että vieläkö nykylapset nuolevat pakkasella mattotelinettä? 80-luvulla vaikka vanhemmat kuinka asiasta varoittelivat (tai luultavammin juuri siksi) oli välillä useampikin lapsi yhtä aikaa kielestään kiinni samassa mattotelineessä. Oi lapsuusmuistoja...

Vierailija
22/25 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne auringossa hionneet muoviputkiliukumäet jotka poltti nahan. Ai ettien että.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen usein miettinyt, että vieläkö nykylapset nuolevat pakkasella mattotelinettä? 80-luvulla vaikka vanhemmat kuinka asiasta varoittelivat (tai luultavammin juuri siksi) oli välillä useampikin lapsi yhtä aikaa kielestään kiinni samassa mattotelineessä. Oi lapsuusmuistoja...

Voi, nyt muistui mieleen eräs muualta tullut äiti ja hänen lapsensa. Lapsiparka oli sekä ylä- että alahuulestaan jäätynyt kiinni päiväkodin porttiin (ulkopuolelle) ja itki siinä vuolaasti. :( Äiti katsoi kauhuissaan ja huolissaan, eihän hän varmasti edes ymmärtänyt mitä ihmettä oli juuri käynyt.

Suomimamma oli jo juoksujalkaa hakemassa lämmintä vettä.

Vierailija
24/25 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paloi pil lu joskus 14v kun piti tukkia just sellaseen peltiliukkariin.

Vierailija
25/25 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

muistatteko ala-asteen pihassa ne "sieni-karusellit". kovaa vauhtia mentiin ja moni lensi siitä ku leppäkeihäs perseelleen

Ja teinarina joku pojista laittoi vielä mopon takarenkaalla vähän hanaa kierroksiin!