Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paha akne, olin ilman meikkiä ja poikaystävän kommentti "tolla naamalla sä et mun autoon tule"

Vierailija
07.07.2019 |

Poikaystävä lupasi viedä minut yhteen sovittuun tapaamiseen jo n. viikko sitten. Minulla on akne ja se usein muuttuu siedettävämmäksi jos "tuuletan" kasvoja ilman meikkivoidetta/puuteria. Näin ajattelin tehdä taas. Poikaystävä katsoi minua sillä tavalla inhoten ja sanoi "tolla naamalla sä et mun autoon tule"

Myöhästyin tapaamisesta kun pitikin mennä bussilla. Ei kiva, että toinen peruu viime tipassa sovitun jutun...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo

Vierailija
2/8 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä poikaystävä ja ota koira.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuon kusipään autoon ei mene kukaan nainen.

Vierailija
4/8 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa provolta, mutta jos ei ole niin enpä olisi tuollaisen kanssa missään tekemisissä (vaikka toki poikkis on muuten niin ihana). Jos se ottaisi yhteyttä, sanoisin että tolla asenteella sä et mun elämään tule.

Vierailija
5/8 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
6/8 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun pitäisi sanomattakin ymmärtää, että toisen autoa pitää kunnioittaa eikä sinne mennä noin vain. Se on nuorelle miehelle temppeli.

7/8 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei provo, jätä se

Vierailija
8/8 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmaan provo. Mutta akne voi olla ihmisen itsetunnolle todella vaikea asia, ja ulkopuolisten typerät kommentit voivat viedä ihan pohjalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi