Parrakkaat vähän karhumaiset miehet, ootte ihania!
Plus erityisterkut sille yhdelle, josta olin kiinnostunut vaikka en voinutkaan nyt tilanteesta johtuen toteuttaa.
Ei mul muuta kuin tää teille lauantain piristykseksi!
Kommentit (32)
Just eilen katselin Stranger Thingsin uutta kautta ja kuolasin sitä poliisipäällikkö Hopperia. On kyllä miesmaku muuttunut sitten nuoruuden :D
Murr :-*
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Just eilen katselin Stranger Thingsin uutta kautta ja kuolasin sitä poliisipäällikkö Hopperia. On kyllä miesmaku muuttunut sitten nuoruuden :D
Apua!
Mä aloin eilen kattomaan kyseistä sarjaa ja itekki kuolaan sitä! 🙈
Vierailija kirjoitti:
Isot, karhumaiset ja parrakkaat miehet ovat todella ihania.
Niin turvallisen oloisia. Oletteko kaikki ko. varattuja?
On meitä vapaitakin, mut enpä kerro missä asustelen.
T. Harmaakarhu
Mieheni on juurikin tuollainen pitkällä ja tuuhealla kokoparralla varustettu iso nallukka. Hän on rauhallinen ja lempeä peruskallio, johon voin luottaa täysin. Hänen ei tarvitse esittää mitään, eikä piiloutua typerien sukupuolistereotypioiden taakse. Hän leipoo, kokkaa miehellään vegaaniruokaa ja korjaa lasten vaatteet ompelukoneella <3
Vierailija kirjoitti:
Mieheni on juurikin tuollainen pitkällä ja tuuhealla kokoparralla varustettu iso nallukka. Hän on rauhallinen ja lempeä peruskallio, johon voin luottaa täysin. Hänen ei tarvitse esittää mitään, eikä piiloutua typerien sukupuolistereotypioiden taakse. Hän leipoo, kokkaa miehellään vegaaniruokaa ja korjaa lasten vaatteet ompelukoneella <3
Oisko sun miehellä vapaata veljeä? Määkin haluun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua!
Mä aloin eilen kattomaan kyseistä sarjaa ja itekki kuolaan sitä! 🙈
Hah sullon mun luonto😆 muistaakseni tokassa vai oliko se kolmannessa jaksossa on kohtaus missä se on suihkun jälkeen pelkässä pyyhkeessä👍
23
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko sun miehellä vapaata veljeä? Määkin haluun!
Itseasiassa on ja hänellä on hyvin vahvasti hakupäällä, mutta jollet satu olemaan itsekin mies, hän ei ole kiinnostunut :D
Hahhah enpä ite oo kelvannu parralla tai ilman vaikka 'nallemainen' eli läski oonkin, taitaa vaan tarkottaa jotain Jason Momoaa tässä tyyliin...
Usein läskit yrittää peittää pulleaa vauvanaamaa parran taakse piiloon