Miksi lidl ottaa ostoskorit kassan jalkatilaan mutta ei ostoskärryjä?
Tänään ostin 14 olutta ja kaupan kassa mätti oluet korista hihnalle ja otti ostoskorin kassan jalkatilaan, entä jos kuljetan oluet ostoskärryssä? Mikä ongelma on että ne oluet pitää mättää siihen hihnalle kun olen ne jättänyt tarkoituksella koriin?
Kommentit (23)
Pitäisikö lidlin myyjän tulla kaatamaan ne kaljat sun kurkkuun, ettet siitäkään rasittuisi?
Mä teen kassahenkilönä näin koska sunlaiset asiakkaat on yleensä ylimielisiä mulkkuja jotka ei 'jaksa nähdä vaivaa' laittaa niitä kaljoja itse siihen hihnalle. Useimmiten paiskaavat korinsa siihen hihnalle mun naaman eteen eivätkä sano mitään tai hyvä jos katsovat päälle. JOS jätän tuotteet koriin ja annan koko korin siis mennä kassan toiseen päähän, josta aasiakas voi ne suoraan pakata säkkiinsä, jää se kori joka jumalan kerta joko siihen päätyyn pakkaustasolle, lattialle muiden potkittavaksi tai sitten jopa jättävät sen ihan vaan siihen hihnalle pakkauspäätyyn. Kun ei v**tu kiinnosta ja nehän maksoi jo, ei oo heidän hommansa alkaa jotain v**tun koreja siirtämään. Siksi otan korin jalkatilaani, koska se on kaikkein helpointa, on koettu aika monta kertaa.
kannattaa pakata oluet omaan reppuun ja kassalla näyttää yhtä ja sanoa, että repussa on 40 samanlaista :P . Toki vartijat voi häiritä vaikka on laillista käyttää omaa reppua korin sijaan