Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Häätö vuokra-asunnosta

Vierailija
06.07.2019 |

Asuin opiskelijana ylikalliissa vuokra-asunnossa johon ilmeisesti olen saanut häädön maksamattomien vuokrien takia (2kk). Olin hakenut monta kertaa halvempaa asuntoa mutta sitä ei samalta vuokra-antajalta vaan saanut vaikka olin hakenut, tämä siis ennen kuin edes olin jättänyt vuokra maksamatta. Hain siis haastehakemuksen mutta siinä ei ollut mitään päivämäärää milloin täytyy muuttaa? Kaikki maksut olen saanut nyt maksettua. Maanantaina toki olen yhteydessä mutta mietin vaan että kuinka nopealla aikataululla asunnosta on muutettava ja miksi haastehakemuksessa ei ollut mitään muutto päivämäärää?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haasteen saatuasi sulla on vielä mahdollisuus maksaa ja haaste raukeaa.

Vierailija
2/10 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nyt kyllä niin urpo asiansa sössinyt aloittaja, että muuta en viitsi kommentoida.

Korkeintaan suosittelen jotakin elämänhallintakurssia.

Vierailija
4/10 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On nyt kyllä niin urpo asiansa sössinyt aloittaja, että muuta en viitsi kommentoida.

Miten ap:lla on siihen varaa, jos ei ole vuokriinkaan varaa?

Vierailija
5/10 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten siis sössinyt asiat kun kaikki on jo maksettu, muutahan tässä ei ole kun muutto uuteen asuntoon. Ei näistä mene luottotiedot tms.

Vierailija
6/10 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ap:lla on siihen varaa, jos ei ole vuokriinkaan varaa?

Olen kyllä maksanut jo kaikki vuokrat. Todella tiukkaa oli opiskelijana kun asunnon vuokraa nostettiin 2 krt vuodessa ja opintotuki pysyi samana.

Vierailija
7/10 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haasteen saatuasi sulla on vielä mahdollisuus maksaa ja haaste raukeaa.

Vuokrat on siis maksettu jo.

Vierailija
8/10 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä sen takia täällä kyselin kun aiemmin olen asunut omassa asunnossa ja ollut vakituisissa töissä. Joten en tiedä miten tälläisessä tilanteessa toimitaan? Etsinkö vaan uutta asuntoa ja tietysti kun olen taas töissä ostan kohta oman taas. Minulla ei ole muutenkaan ollut mitään maksuvaikeuksia ennen tätä. . T. Ap

Vierailija
9/10 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä olette aina niin paskamaisia niille ihmisselle, joille on vastoinkäymisiä ja ongelmia elämässään.

Vastatkaa asiallisesti ja kykynne mukaan neuvovasti. Juuri nämä ihmiset tarvitsevat kipeästi neuvoja. 

He eivät tarvitse ilkeitä ja tuomitsevia vastauksia ja kommenteja.

Täällä on vain pieni määrä tosi empaattisia ihmisiä, joilla on sosiaalista älykkyyttä huomata, milloin joku on todella avun tarpeessa.

Jos sinulla on negatiivistä, tuomitsevaa ja toista pahasti loukkaavaa sanomista, pidä suusi kiinni.

Vierailija
10/10 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvottele vuokranantajan kanssa asiasta, jos olet kerta jo hoitanut velkasi.