Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäisikö retkeilijän olla sosiaalinen?

Vierailija
06.07.2019 |

Itse ainakin vähän vierastan sitä tulipaikoilla ja tuvilla sosialisointia. Mieluummin laitan telttani vähän etäämmälle.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-Euroopassa on tapana, että luontopolulla tervehditään jokaista vastaantulijaa. Joo, tein minäkin sitten niin, mutta näin suomalaiselle se alkoi tuntua enemmänkin joltain "tervehdi vastaantulijaa -peliltä". En ns. saanut siitä mitään fiiliksiä. Luontoon keskittyminenkin herpaantuu kun täytyy "pelaa peliä".

Vierailija
2/5 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-Euroopassa on tapana, että luontopolulla tervehditään jokaista vastaantulijaa. Joo, tein minäkin sitten niin, mutta näin suomalaiselle se alkoi tuntua enemmänkin joltain "tervehdi vastaantulijaa -peliltä". En ns. saanut siitä mitään fiiliksiä. Luontoon keskittyminenkin herpaantuu kun täytyy "pelaa peliä".

Mitä sitä robotteja tervehtiin ..

Sinccis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti. Tervehtiminen poluilla on normaalia, ei minulle ongelmaa. Muuten olen omissa oloissani. Muut olkoot mitä mieltä ovat. Olen siellä luonnon enkä niiden muiden ihmisten takia. Sosiaaliset sosialisoikoon. Ei sitä velvollisuudentunnosta tarvi tehdä.

Vierailija
4/5 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei mulle se tervehtiminen ole ongelma, aika luontevaa lyhyesti moikata polulla vastaan tulevaa. Mutta en jaksaisi ruveta sen enempää höpöttelemään tuvalla tai nuotiolla.

Vierailija
5/5 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun tarvitse koskaan olla sellainen mitä et luonnostasi ole. Turha edes miettiä tällaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän