En tajua eurooppalaisia jotka matkustaa Dubaihin tai Saudeihin
Aivan sairaita yhteiskuntia sen päälleliimatun muka-modernin pinnan alla. Laajamittaista ihmiskauppaa ja orjuutta jolla varsinkin Dubai on rakennetty, molemmissa maissa mm. kuoliaaksi kivittäminen rangaistus homoseksuaalisuudesta, Saudeissa alaikäisiä mielenosoittajia _ristiinnaulittu_ , naisten asema karmea, ei mitään sananvapautta, täysi diktatuuri. Miksi ihmeessä jengi haluaa tukea turismillaan tuollaista yhteiskuntaa? Itse oon matkustanut moneen kolkkaan maailmassa mutta arabimaihin vedän rajan.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekopyhää syyttää arabimaita. Länsimaissahan ne ihmisoikeudet on kunnossa. Kireitä aborttilakeja, laittomia siirtolaisia riistetään, länsimaiset miehet ei kyllä jahkaile laittomien pr ost ituoitujen ostossa, romanejakin kohdellaan kuin kukkasia, joo täällä ollaan niin yleviä ja arvot kunnossa, että on varaa katsoa nenänvartta pitkin.
Herää pahvi. Jos länsimaissa riistetään siirtolaisia, niin se on naurettavan pienimuotoista ja erittäin laitonta toimintaa, jota ylivoimainen valtaosa väestöstä sekä maan hallitus pyrkii kitkemään. Eihän se, että jokaisessa maassa on rikollisuutta, millään muotoa nyt liity keskusteluun.
Prostituutio ei edes ole laitonta, joten miksi siitä muka kitiset.
Jos romaneja kohdellaan mielestäsi väärin, niin kukahan niin tekee? Olisko jälleen pieni minoriteetti kansasta?
Aborttilait eivät kyllä ole mitenkään tiukat useimmissa länsimaissa. Tietenkin jotain poikkeuksiakin on, mutta on aivan naurettavaa kuvitella näiden poikkeusten mitenkään vertautuvan hiekkaihmisten sankarointiin.
Herää itse. Laitonta työvoimaa käytetään vaikka miten paljon eikä ketään oikeasti kiinnosta kitkeä mitään koska siitään hyötyvät yritykset sekä laittomat. Käypä vaikka Unkarissa seuraavalla lomalla tutustumassa romanien kohteluun. Länsimaille tyypillistä, sanotaan yhtä, mutta käytäntö on toista. Ara bimaissa ollaan sitä mitä sanotaan. Ei peitellä mitään.
Tavallaan ymmärrän viehätyksen mennä. On maailman korkeinta rakennusta, hienoja shoppailumahdollisuuksia, upeita rantoja jne. mutta kyllä silti itseltä jää välistä sinne matkustaminen juurikin sen takia etten halua tukea moista yhteiskuntaa millään tavalla. Ne, joita tällaiset eettiset asiat eivät niin paina, sinne sitte matkustavat sen "eksoottisuuden" perässä.
Ajatelkaa, ilman öljyä (ja länsimaiden tekniikkaa sen esiin saamiseksi) noidenkin paikkojen tilalla olisi vain aavikkoa ja vuohipaimenia.
Mä odotan hartaasti että pääsen näkemään sen päivän, kun öljyä ja kaasua ei enää tarvita ja arabien sikailu maailmalla loppuu. Inhottaa se tapa, millä he esimerkiksi Lontoossa tai New Yorkissa matkaillessaan sotkevat ja kyykyttävät hotellien, kahviloiden, ravintoloiden ja kauppojen henkilökuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Maassa maan tavalla. Saan palkkani Emiraateista, käydessäni pääkonttorilla siellä tosiaan ei perseillä kännissä kadulla jne vaan käyttäydytään kuten he haluavat.
Palkka muuten on tähän astisen työelämäni parhain. Siinä jää täkäläinen ylilääkärikin taakse, kun rivi-inssi kuittaa palkkansa..
Siinä esimerkki tyypillisestä asenteesta. Kunhan itse saa paljon rahaa, niin muulla ei ole merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Mä odotan hartaasti että pääsen näkemään sen päivän, kun öljyä ja kaasua ei enää tarvita ja arabien sikailu maailmalla loppuu. Inhottaa se tapa, millä he esimerkiksi Lontoossa tai New Yorkissa matkaillessaan sotkevat ja kyykyttävät hotellien, kahviloiden, ravintoloiden ja kauppojen henkilökuntaa.
Kateus :) Muut turistithan ei koskaan sikaile.
Vierailija kirjoitti:
Itse en tajua ihmisiä jotka menevät persujen lähelle tai yli päätään sallivat persujen olemassa olon.
Oikeasti painukaa vitt.uun tältä palstalta; trollaatte samasta aiheesta taas kolmekymmentä kertaa päivässä ihan kuin kukaan ei huomaisi aiheen ilmiselvää rasismia. Kaikki huomaavat jos on muu kuin rasistipersu, ja saat yläpeukkuja vain itseltäsi ja tornetistäsi ihan kuin kukaan ei muka tietäisi että annat niitä. Painu hevonvittuun ja nyt, ok :)
Mene sinä nukkumaan, niin pääset ehkä harhoistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en tajua ihmisiä jotka menevät persujen lähelle tai yli päätään sallivat persujen olemassa olon.
Oikeasti painukaa vitt.uun tältä palstalta; trollaatte samasta aiheesta taas kolmekymmentä kertaa päivässä ihan kuin kukaan ei huomaisi aiheen ilmiselvää rasismia. Kaikki huomaavat jos on muu kuin rasistipersu, ja saat yläpeukkuja vain itseltäsi ja tornetistäsi ihan kuin kukaan ei muka tietäisi että annat niitä. Painu hevonvittuun ja nyt, ok :)
Lopeta sinä alkoholistina olo, niin pääset ehkä vihastasi muslimeja ja rodullistettuja kohtaan. Ai niin, et voi koska se olisi taas valkoisen suomalaisen cis heteron syrjintää.
Meneehän joku Afrikkaankin joka kertaluokkaa pahempi
Vierailija kirjoitti:
Haukut muita, mutta oikeasti ainoastaan sinä annat tässä keskustelussa huonon kuvan itsestäsi. Fiksu ja sivistynyt ihminen ei käytä tuollaista kieltä kuin sinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti on taas hakkeroinut itselleen useita yläpeukkuja, ihan kuin kukaan ei huomaisi, vaikka vielä varoitin, että kaikki huomaavat. Odinin paskapellejen logiikka, kaikki! Ei edes kahta lausetta osata lukea öyhötyskiiman viedessä :D
Euroopan ulkopuolella on aika vähän maita joissa olisi ihmisoikeusasiat yhtä hyvin kuin Suomessa. Me ei USKALLETA mennä enää rapakon taaksekaan kun siellä on alkanut olemaan ihan älytön tuo poliisien harjoittama väkivalta. Jos ne erehtyy a m pumaan uhria niin aika pelottavaa.
Dubaissa ei olla koskaan oltu joten tämä ei ollut mikään sen paikan puolustuspuhe.
Dokumentti arabien afrikkalaisista kotiorjistakin on varmaan "persu propagandaa" tän yhden sankarin mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Idiootti on taas hakkeroinut itselleen useita yläpeukkuja, ihan kuin kukaan ei huomaisi, vaikka vielä varoitin, että kaikki huomaavat. Odinin paskapellejen logiikka, kaikki! Ei edes kahta lausetta osata lukea öyhötyskiiman viedessä :D
Sulje vaan silmäsi kaikelta vääryydeltä, jos et pysty niitä käsittelemään.
Olen samaa mieltä kuin ap. Lähes samasta syystä en matkusta myöskään Venäjälle ainakaan niin kauan kuin Putin ja kumppanit ovat vallassa. Jos sinne tulee jossain aito demokratia ja ihmisoikeusongelmat ym. saataisiin kuntoon, niin matkustaisin mieluusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haukut muita, mutta oikeasti ainoastaan sinä annat tässä keskustelussa huonon kuvan itsestäsi. Fiksu ja sivistynyt ihminen ei käytä tuollaista kieltä kuin sinä.
Hieno argumentti taas ap persulilta, taisi osua tunteisiin kun olet noin raivona ettet osaa muuta sanoa. Sivistyneenä voit ehkäpä katsoa argumentin wikipediasta ja jättää kokonaan kommentoimatta kun et fiksuna muuten pysty väittelyyn kuin ulisemaan parista sanasta. Vai oliko tämä taas sitä niin kuuluisaa ns. sanavapauden rikkomista, mitä palstalla sinun mielestäsi aina on. Koska sekin trolli on täällä nähty kolmekymmentä kertaa päivässä, ap rakas. Jätän tähän, sinun kanssasi puhuminen on täysin ajan hukkaa, mutta se ei tarkoita, että olisit ikinä oikeassa vaikka niin tietysti uskottelet omien säälittävien tornettipeukutuksiesi toimesta.
Maassa maan tavalla. Saan palkkani Emiraateista, käydessäni pääkonttorilla siellä tosiaan ei perseillä kännissä kadulla jne vaan käyttäydytään kuten he haluavat.
Palkka muuten on tähän astisen työelämäni parhain. Siinä jää täkäläinen ylilääkärikin taakse, kun rivi-inssi kuittaa palkkansa..