Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmiset tykkäävät käydä festareilla?

Vierailija
06.07.2019 |

Kumminkin niissä käyvät ihmiset ovat yleensä sitä mieltä, että musiikki niissä on paskaa, samoin pelkkä sisäänpääsylippu maksaa usein toista sataa euroa, samoin yhdestä 0,33 l:n oluttölkistä tai puolikkaasta mikropizzasta joutuu usein maksamaan 6-7 € jne.

Mikä niissä festarialueissa niin kiehtoo, että niihin päästäkseen kannattaa maksaa itsensä kipeäksi? Vai onko kyse vaan päättömästä joukkohysteriasta?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle festarit on vähän niin kuin buffetti, paljon erilaisia esiintyjiä, osa aivan uusia minulle, niitä sitten käyn katsomassa fiiliksen mukaan.

Pidän myös ihmisvilinän katselusta, ihmiset ovat hyvällä tuulella ja panostaneet asuihinsa. Musiikin lisäksi löytyy aluetaidetta ja muuta oheistoimintaa.

Minä tosin en valita lippuhinnoista, joko ohjelmisto on hintansa arvoinen tai sitten jätän menemättä (esim Ruisrock).

Mitä VITTUA on "aluetaide" 😂🤣😂🤣

Vierailija
22/23 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle festarit on vähän niin kuin buffetti, paljon erilaisia esiintyjiä, osa aivan uusia minulle, niitä sitten käyn katsomassa fiiliksen mukaan.

Pidän myös ihmisvilinän katselusta, ihmiset ovat hyvällä tuulella ja panostaneet asuihinsa. Musiikin lisäksi löytyy aluetaidetta ja muuta oheistoimintaa.

Minä tosin en valita lippuhinnoista, joko ohjelmisto on hintansa arvoinen tai sitten jätän menemättä (esim Ruisrock).

Mitä VITTUA on "aluetaide" 😂🤣😂🤣

Käypä joku vuosi Provinssissa, niin tiedät😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää festareista. Inhoan sitä ihmispaljoutta. Oon kyllä käynyt festareilla useampaankin otteeseen, joten tiedän kyllä mistä on kyse. Ei vaan ole mun juttu.

Mieheni sitten taas rakastaa festareita. Käy pääasiassa musiikin vuoksi. Jaksaa käydä monet festarit kesän aikana, oikein odottaa niitä ja pitää kesän kohokohtana. Itse oon valmis vaikka maksamaan, ettei tartte osallistua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi