Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vatsa-aortan syke

Stressaaja
06.07.2019 |

Vatsa-aortan syke tuntuu siis erittäin selvästi. Istuessa ja varsinkin selin makuulla, huomaa kuinka vatsa ”pomppii” navan kohdalta. Ultrassa kävin vuosi sitten navan seudun kipuilujen takia sekä tuon sykkeen takia. Kaikki oli ok ja sanottiin että vatsa-aorttaani painaa jokin (en muista mikä) kohti ihoa. Nyt vatsa-aortan kohdalla muljahteli muutaman kerran ja syke nousi huomattavasti. Onko ihan normaalia muljahtelua vai pitääkö huolestua

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kuinka laiha? Itellä käy noin kun paino putoaa liikaa, ja lukuisia muita oireita.

Vierailija
2/4 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aika hoikka. 163cm/49kg. Oon painanut joskus 54kg ja sillon ei aortan sykettä tuntunut ollenkaa. Nyt laihtuessa alkanut tuntua ja tuleen ihmeellisiä tuntemuksia tuolle alueelle. Oon kans yrittänyt lihottaa mut paino ei tahdo nousta, johtuu varmaan kilpirauhasen sekoiluista -.-

Vierailija
4/4 |
08.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuntuu kyllä ja selvemmin kun olen hoikempi. Nytkin 80 kiloisena (164cm) tuntuu. Toisilla on tuollainen "ominaisuus" ja on ihan normaalia. Itse olen 37-vuotias ja ihan lapsesta asti on pallea "pomppinut " kun makaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan