Uskaltaako RV 10 matkustaa Menorcalla, Milanoon tai Kroatiaan viikoksi?
Lääkäri sanoi että ei kannata, koska voi tulla tulehduksia? Tulehduksia mistä/ mihin(?) olen asunut vuosia ulkomailla, ja Euroopassa saavat lapsia siinä kuten Suomessakin. Hoitajat sanoivat että tottakai voi matkustaa.
Avn mielipiteen kuulen!
Kiitos asiallisista kommenteista
Nimimerkki. Loman tarpeessa
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
!!!
Mites Dubai?
Eikös Dubaissa ole korkea keittiöhygienian taso? Sekä hyvät ostosmahdollisuudet
Sain kroatiassa kampylobakteerin ja kaveri italiassa yersinian, vaikka syötiin hyvissä ravintoloissa. En itse ivf:n jälkeen uskaltanut ottaa riskiä. Kolmen vuoden yrityksen jälkeen olisin kuitenkin vain stressannut syömisiä
Tuleekohan ap myöhemmin kyselemään, että voiko jättää kaksiviikkoisen vauvan viikoksi kotiin, kun on pakko päästä reissuun, kun vauva-arki on niin raskasta?
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan ap myöhemmin kyselemään, että voiko jättää kaksiviikkoisen vauvan viikoksi kotiin, kun on pakko päästä reissuun, kun vauva-arki on niin raskasta?
Ihme ilkeä kommentti.
Ap
Mites sitten kaunis Norja tai tosiaan Alpit?
Entäs Lontoo tai Pariisi kaupunkiloma?
Onko näistä kokemuksia tai näkemyksiä?
Ap
Janna viimeisillään Kreikassa, Santorinin saarella! Mikäs sairaala se siellä on🤔🤔🤔
Kyllä esim. Nizzaan voi mennä. Iso kaupunki, iso sairaala, hyvät ruokapaikat.
Se kannattaa varmistaa että raskaus on oikeassa paikassa ennen lähtöä. Ettei ole munatorvessa yms. Olin noilla viikoilla Italiassa, söin pelkkää pizzaa kun ajattellin että pizzauunissa kuolee kaikki pöpöt. Uima-altaista en tiedä, tuskin sieltä
nyt mitään tulee alapäähän, pitää suun kiinni uidessa.
Ei ole eläimiä!
Ap