Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treenikysymys: onko tällainen muutos realistinen, ja mitä se vaatii?

Vierailija
06.07.2019 |

Nyt löytyi kuva jossa olen minä nyt ja minä sellaisena kuin haluaisin olla. Hyväkuntoisena, ryhdikkäänä, vahvana mutta silti naisellisena.

https://bonytobombshell.com/wp-content/uploads/2014/03/Aomi-skinny-curvy-hips-before-after-women-female-bony-to-bombshell.jpg

Onko tämä mahdollista, ei siis kuvamanipulaatiota? Jos on, mitä vaatii?

ps. Kiitti miehelle joka linkkasi kuvan toiseen ketjuun, ja etukäteen vastaajille jos kukaan jaksa neuvoa :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja ei.

Kuvatekstissä sanotaan että tulokset on saavutettu 3 kuukaudessa, sitä en usko. Massaa on tullut n. 5kg lisää ja kuvasta päätellen se on pääasiassa lihasta. Useimmille ihmisille (myös miehille) vastaava tulos olisi teoreettisesti mahdoton, vaikka treeni/ravinto/lepo olisi täydellisesti kohdillaan.

Muilta osin, totta kai on mahdollista. Treenaat samoin kuin lihasta kasvattavat miehet. Raskaat painot, sarjat loppuun asti. Toistojen määrä alle 10 siten että viimeisen jälkeen et saisi enää painoja ylös. Isot liikkeet ovat hyviä, kyykyt, maastaveto, jne. 2-3 kertaa viikossa. Lisää ravintoa jossa reippaasti proteiinia, ja riittävästi lepoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla