Maapallon merkittävimmät koskaan eläneet henkilöt
Kommentit (59)
Merkittävyydessä aika suuria nämä, koska näistä yhä puhutaan tänä päivänäkin ja tehdään kirjoja ja elokuvia:
Spartan kuningas Leonidas
Aleksanteri Suuri
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä.
Hyvä oivallus!
Millä lailla olet merkittävä?
Jeesus on kyllä myös aika hyvä valinta.
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä.
Hyvä oivallus!
Millä lailla olet merkittävä?
Tuo, joka sanoi olevansa maailman merkittävin henkilö, on oikeassa omalta kannaltaan.
Kukin ihminen on oman maailmansa merkittävin henkilö.
Etkö huomaa pointtia?
H.P. Lovecraft
Stalin
Ötzi
Ja merkittävyyshän ei tarkoita sitä, että olisi ollut hyvällä tavalla merkittävä. Mutta kyllä Stalin oli hieno mies ja oikealla asialla.
Nakataanpa pilanpäiten: John Frum
Fiktiivinen hahmo nimeltään Setä Tuomo.
Kirjailijaa Harriet Beecher Stowenia en pidä yhtä merkittävänä, mutta hänen kautta kanavoitu henkilö Uncle Tom on.
Jos pitäisi oikea henkilö mainita niin sanotaan nyt vaikka Louis Armstrong trumpetistina. Hänen vaikutus Suomeen ja suomalaisiin on melkoinen, vaikka ei välttämättä uskoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Jeesus kylläkin on elänyt aina ja elää iankaikkisesti, koska on Jumala joka tuli itse luoksemme ja kärsi puolestamme.
Aamen!
Saksalainen jalkapalloilija Mesut Özil.
Vierailija kirjoitti:
Adolf H
Breivik
Jussi Halla-aho
Kertookohan jotain Halla-Ahosta että on rinnastettu kahteen ensimmäiseen?
Itselläni tuli mieleen Slatan ja Iivana julma. Myös Kaarle suuri tuli jostain mieleen.
Rasputin tuli näiden kaikkien jälkeen mieleen.
pekka ja pätkä ja muut kirjoitti:
Fiktiivinen hahmo nimeltään Setä Tuomo.
Kirjailijaa Harriet Beecher Stowenia en pidä yhtä merkittävänä, mutta hänen kautta kanavoitu henkilö Uncle Tom on.
Jos pitäisi oikea henkilö mainita niin sanotaan nyt vaikka Louis Armstrong trumpetistina. Hänen vaikutus Suomeen ja suomalaisiin on melkoinen, vaikka ei välttämättä uskoisi.
Ilman Louis Armstrongia ei olisi metallimusiikkia eikä mitään raskasta musiikkia. Eittämättä Louis Armstrong loi maailmaan modernin musiikin pop-suuntauksineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Jeesus kylläkin on elänyt aina ja elää iankaikkisesti, koska on Jumala joka tuli itse luoksemme ja kärsi puolestamme.
Aamen!
Halleluja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Adolf H
Breivik
Jussi Halla-aho
Kertookohan jotain Halla-Ahosta että on rinnastettu kahteen ensimmäiseen?
Jussihan oli breivikin mestari. Synkkä jussi rasisti nauraa natsien uhreille.
Tshing-tshing-tshingis-khan...
Noin puolet maapallolaisista on hänen jälkeläisiään.
Hän joka loi koko tämän simulaation. Hän teki ihmisestä oman kuvansa. Siis Jumala.
Ohis, mutta kannattiko tämmösen porukan vuoksi kärsiä?