Maapallon merkittävimmät koskaan eläneet henkilöt
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Einsteinilta kysyttiin, miltä tuntuu olla nero, hän vastasi "En tiedä, kysykää Nicola Teslalta." Eli Tesla.
Toisaalta Teslakaan ei toiminut Kroatiasta yksin vaan luonaan kävi temppeliritareilta saatua tietoja jesuiitat ja muu väki. Jotka toivat tietoja Jerusalemista jotka toivat tietoja Egyptistä....
Jumalan poika Jeesushan laitettiin keskelle Gennesarethin järveä (Harppu hebreaksi eli Kinnereth) nuhtelemaan tuulta ja aaltoja. Se oli symbolista sille kuka omisti nuo Teslan löytämät voimat tuolloin.
Arkki oli sellainen jota kuljetettiin sotatantereella edessä ja se auttoi lyömään vihollisen, Arkin edellä soitettiin Harppua (Haarp)
Ja Jumala antoi Liitonarkin kun lähtivät Egyptistä. Sitten se katosi mutta Tesla sai sen tiedot.
Olen kuullut että Buddha olisi sanonut ilmeisesti oppilailleen, ettei ole löytänyt "tietä" ja kehottanut heitä jatkamaan etsimistä.
Jeesus sanoo "minä olen tie, totuus ja elämä"
Sanoisin Sinccis. (hänen puolesta). :'-)
Vierailija kirjoitti:
Jeesushan on maailman dokumentoiduin ja fanitetui julkkis jolle ollaan rakennettu miljoonia kirkkoja ja miljardeja faneja ja kirjoitettu maapallon ykkösbestsellerkin. Vaikea on lyödä tuota yli.
Miljardeja faneja? Muutama sata miljoonaa korkeintaan. Pientä on hypetus Muhammadiin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Jeesus
Hitleer
Elvis
Olin tulossa kirjoittamaan samat.
Lamisa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jeesus ei kai voi olla kovinkaan merkittävä henkilö, koska hänestä ei löydy edes yhtä ainoata dokumenttia ajalta, jolloin hänen väitetään eläneen. Ensimmäiset kirjoitukset hänestä ovat ajalta useita vuosikymmeniä hänen kuolemansa jälkeen. Herää kysymys että onko hän ylipäänsä koskaan elänyt.
Enemmistö historiantutkijoista taitaa tykätä, että hän todella on elänyt, muttapa mutta, kirjassaan 100 vaikutusvaltaisinta ihmistä, Michael H. Hart rankkasi historian vaikutusvaltaisimmaksi henkilöksi Muhammadin - ei Jeesusta. Hän oli myös sitä mieltä, että Paavalin vaikutus kristinuskoon on ollut suurempi kuin Jeesuksen.
Koko kultti on kuitenkin henkilöitynyt Jeesuksen ympärille, olipa sitten historiallinen tai sepitetty henkilö.
Eiköhän Jair Bolsonaro ole nousemassa tämän listan ylivoimaiseksi ykköseksi. Hänen vuokseen koko ihmiskunta kuolee sukupuuttoon.
Paavali. Jeesus itsessään oli merkittävä ehkä kristityille, mutta ei nykyinen maailmankuva (edes ateistisena versiona) olisi levinnyt näin laajalle ilman Paavalia.
Vierailija kirjoitti:
Minä.
Hyvä oivallus!
Jeesushan on maailman dokumentoiduin ja fanitetui julkkis jolle ollaan rakennettu miljoonia kirkkoja ja miljardeja faneja ja kirjoitettu maapallon ykkösbestsellerkin. Vaikea on lyödä tuota yli.