Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka hyvin ulkoilupukusi pitää vettä?

Vierailija
06.07.2019 |

Olet ulkoilemassa vaikkapa kävelylenkillä. Synkät pilvetä peittävät taivaan ja pian tulee vettä niskaan kaatamalla. Sateenvarjoa ei ole mukana. Vedät hupun päähän korvia myöten. Pystytkö pitämään itsesi kuivana? Omistatko erillisiä sadevaatteita?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, mitä kiksejä saata näistä viesteistä? Sulle on jo aiemmin sataan kertaan selitetty, että tuulipuvun ei ole tarkoitustkaan kestää vettä, ja silti hämmästyt samasta asiasta aina uudestaan ja uudestaan. Oletko jotenkin älyllisesti rajoittunut vai onko sulla joku märkä tuulipuku -fetissi vai mistä on kysymys?

Eihän aloituksessa edes mainittu tuulipukua vaan kysyttiin yleensä ulkoilupuvuista joita on monenlaisia ja eri määrin vettä pitäviä.

Joo joo, älä viitsi selittää, kyllä sinut tunnistaa.

Vierailija
22/25 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun goretex on lähelle 100% vedenpitävä. Kertaakaan en ole sen kanssa kastunut muuten kuin hiestä. Kesällä sateella ei ole edes merkitystä. On parempi pukea asu jossa kosteus ei haittaa tuli se sitten sateesta tai hiestä.

Oletko koskaan joutunut rankkasateen yllättämäksi goretexit päällä?

Olen mennyt tarkoituksella siihen. Se on samalla mun sadeasu.

Vau, kätevää! Kuinka pitkään se rankkasade kesti? Minkä merkkinen asu sulla on? Minun tuulipukuni ei toimi yhtään sadeasuna rankkasateessa, sadepisarat uppoavat armottomasti sen sileään pintaan ja sade kastelee alla olevat vaatteet nopeasti likomäräksi.

Tuulipuvut on asia erikseen. Goretex on vedenpitävä mutta hengittää jonkun verran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulle on jo aiemmin sataan kertaan selitetty, että tuulipuvun ei ole tarkoitustkaan kestää vettä, ja silti hämmästyt samasta asiasta aina uudestaan ja uudestaan.

Tarkoitatko että mielestäsi oli oikein että rankkasade tunkeutui tuulipukuni sileän ja vettähylkivän pinnan läpi ja huuhteli kaikki vaatteeni läpimäriksi niin että olin todella märkänä ja kylmissäni?

Vierailija
24/25 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulipukujakin on erilaisia. Kaikki eivät edes hylji vettä ja jotkut taas pitävät ainakin kohtalaista sadetta.

Vierailija
25/25 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pitävät rankkasateenkin paitsi yksi. Mulla useita ulkoilusettejä. Metsästän ja ne vaatteen ovat myös mukavimmat päällä mutta pirun kalliitahan ne on.

Viime vuonna ostin sellaisen sarka-kankaisen metsästystakin; yllättävän hyvin kyllä pitää pientä tihkusadetta vaikka koko päivän. Rankkasateessa en ole ollut sillä. Tykkään koska hiljainen, pehmeä ja hyvin lämmin yksinään. Pidän sitä pääasiassa vain.

Lenkkeillessä pidän goretex vaatteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan