Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi feminismi suututtaa mutta sovinismi saa olla?

Vierailija
06.07.2019 |

Minä teitä ärsyttää siinä että nainen käyttää vapauttaan feminismiin?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän häiritsevää, kun kaikista miehistä pitäisi tehdä alistuvia ja hinteliä paitsi tietenkin kunniakansalaisista. 

Vierailija
22/35 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin on pahasta kun ne viedään äärimmilleen. Tasa-arvo on aika vaikea asia tässä maassa, koska jokaisella on oma mielipide siitä mikä on tasa-arvoista ja mikä ei. Esimerkiksi arabit tuntevat että näin se pitää olla. Nainen on hunnutettuna turvassa ja mies päättää asioista.

Mitä??? Ihan ohi aiheen. Miksi ette tuomitse miesten tyranniaa kun nainen ei saa päättää omista asioista? Miksi suututte muille naisille mutta miehet saa suorastaan pakottaa asioihin?

Kyllä mä olen aina saanut päättää omista asioistani eikä mua ole kukaan mies ainakaan pakottanut mihinkään.

Nainen sen sijaan on naiselle susi, joka kokee omien mieltymystensä ja uskomustensa pohjalta olevan oikeutettu tuomitsemaan, haukkumaan ja arvostelemaan toista naista.

Olet elävä esimerkki siitä myrkyllisyydestä ja pahansuopuudesta, joka joissain naisissa elää.

Miehet kääntää sukunimen naisia vastaan. Ihan kamalaa myrkkyä! Minun isoisäni ei halunnut monia koska en jatka nimeä. Kamalaa myrkyllisyyttä!

Koet siis olevasi epätoivottu ja siksi sulla on tarve ylikompensoida ja puolustaa itseäsi, vaikka kukaan ei sua uhkaa?

Isoisäsi ja nykyajan sukupolvi ovat kaksi eri asiaa. Sen lisäksi isoisäsi on yksi ainoa ihminen, jolla oli omat mielipiteensä.

Koita jo siirtyä nykyaikaan sinäkin ja päästä noista traumoistasi, sääliksi käy :(

Voi luoja. Tyttöjen arvottomuus on ihan yleinen tapa ajatella, ja miesten nimi on siihen iso syy. Miksi naisen saa yleistää yksilön perusteella mutta miesjoukko vihaamassa naisia nimen takia ei riitä? Miksi naiset itsekin on sovinisteja, mutta nainen ei saa kritisoida miehiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpikin on pahasta kun ne viedään äärimmilleen. Tasa-arvo on aika vaikea asia tässä maassa, koska jokaisella on oma mielipide siitä mikä on tasa-arvoista ja mikä ei. Esimerkiksi arabit tuntevat että näin se pitää olla. Nainen on hunnutettuna turvassa ja mies päättää asioista.

Mitä??? Ihan ohi aiheen. Miksi ette tuomitse miesten tyranniaa kun nainen ei saa päättää omista asioista? Miksi suututte muille naisille mutta miehet saa suorastaan pakottaa asioihin?

Kyllä mä olen aina saanut päättää omista asioistani eikä mua ole kukaan mies ainakaan pakottanut mihinkään.

Nainen sen sijaan on naiselle susi, joka kokee omien mieltymystensä ja uskomustensa pohjalta olevan oikeutettu tuomitsemaan, haukkumaan ja arvostelemaan toista naista.

Olet elävä esimerkki siitä myrkyllisyydestä ja pahansuopuudesta, joka joissain naisissa elää.

Miehet kääntää sukunimen naisia vastaan. Ihan kamalaa myrkkyä! Minun isoisäni ei halunnut monia koska en jatka nimeä. Kamalaa myrkyllisyyttä!

Koet siis olevasi epätoivottu ja siksi sulla on tarve ylikompensoida ja puolustaa itseäsi, vaikka kukaan ei sua uhkaa?

Isoisäsi ja nykyajan sukupolvi ovat kaksi eri asiaa. Sen lisäksi isoisäsi on yksi ainoa ihminen, jolla oli omat mielipiteensä.

Koita jo siirtyä nykyaikaan sinäkin ja päästä noista traumoistasi, sääliksi käy :(

Miksi minun perusteella saa yleistää kaikki naiset susiksi, mutta miesten systemaattinen syrjintä ei riitä edes moittimaan miehiä? Todella naisvihaista puhetta.

Miesten annatte kiusata ja huoritella rauhassa, huomaatte vain naisen huonon käytöksen. Tyypillistä sovinistisen naisen puhetta

Ai että, ootko aatellut koomikon uraa? 🤣🤣🤣

Vierailija
24/35 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilta naisilta odotetaan alistumista, eli se alistuminen ei ole mikään yksilön päätös. Kaikkia naisia ajetaan siihen, halusi tai ei. Törkeää puolustaa naisen alistamista valinnalla, kun sitä ei voi valita

Vierailija
25/35 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin ajattelin tänään alistua miehelleni. Jos sitois kiinni ja ottais kunnolla <3

Vierailija
26/35 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusfeminismi pohjaa ajatukseen, että miehet sortavat naisia ja vähemmistöjä. Ajattelu lähtee tästä eteenpäin väärille urille, koska se ei ole koko totuus, ei edes puolitotuus. Eihän kukaan taas aja sovinismia aatteena, kuten feminismiä ajetaan.

Vierailija
27/35 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin ajattelin tänään alistua miehelleni. Jos sitois kiinni ja ottais kunnolla <3

Naisilta tulee tällaisia vitsikkäitä heittoja kun yrittää keskustella naisen asemasta. Sinun seksisi ei liity siihen, että naisia pidetään arvottomina. Mitä mieltä olet siitä, että valtaosa seksuaalirikollisisya on miehiä, ja että uhria syytetään rikoksista? Onko hauskaa?

Itse ajattelin tänään käskeä miestäni syrjäytymään ja vetämään lisää makkaraa, niin voin nauraa hänen ennenaikaisen sydärilleen. On se hauskaa kun miehen elinikä on matala. Hauska juttu. Eikö!

Vierailija
28/35 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministit haluavat täyttää Suomen mûslimeilla. Sovinisteilla ei ole samanlaisia mielihaluja.

Vierailija
29/35 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feminismistä tulee nykyjään ensimmäisenä mieleen lihavat naiset jotka huutelee kyltti kädessä että miehet on sikoja.

Vierailija
30/35 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelin tänään nauraa sille ettei poikani taaskaan tee läksyjä. Saa sitten tyttö taas loistaa pojan rinnalla kun opiskelut sujuu. Saa tyttö rökittää pojan ihan kunnolla. Hihi.

Vierailija
31/35 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen saa yleistää vaikeaksi ja myrkylliseksi mutta miesten kohdalla sama on olevinaan kamalaa miesvihaa? Naiset on itsekin jäätävän epäreiluja naisia kohtaan.

Vierailija
32/35 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tasa-arvo on OK. Sekä feminismi että sovinismi pahasta.

Miksi mies saa olla perheen pää mutta nainen ei? Miksi valtaosa maailmaan määrää miehen nimen lapsille ja nainen puolustaa tätä?

Miksi erossa yläänsä nainen on lähivanhempi? Pitäisi olla 50/50.

Vierailija
33/35 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://yle.fi/uutiset/3-5487134

Kyllä me naiset nykyään annetaan ihan samalla tavalla takaisin, jopa pahemmin.

Miehiin kohdistunut väkivalta jää tuomatta esille, koska miehet pelkäävät muiden mielipiteitä. Usein se leimanaankin vitsiksi koska "minkälainen mies muka ottaa naiselta turpaan?".

Ainakin mun tuntemissa pareissa nainen on poikkeuksetta ollut se pahempi yksilö, ja käyttänyt sukupuoltaan häikäilemättä hyväksi miehen kimppuun käydessään. Mies taas ei voi edes puolustaa itseään, sillä eihän oikea mies lyö naista.

Kuka puhuis näiden miesten puolesta.

Vierailija
34/35 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät myöskään kunnioita miesten fyysisiä ja henkisiä rajoja.

Koskettelu- ja lähentymisyritykset ovat miehille arkea. Nainen voi halutessaan tarrata miestä takamuksesta tai etumuksesta ja ehdotella, eikä mies sille voi mitään. Jos naista ahdistellaan, niin sille kerääntyy joukko puolustavia ihmisiä hetkessä ympärille. Jos nainen raiskaa miehen, niin se on suuri häpeän aihe.

Suurimmassa osassa suhteita nainen on myös edelläkävijä henkisessä väkivallassa. Nalkutetaan, väheksytään ja haukutaan kunnes mies on täysin tossun alla. Nainen voi huijata miehen isäksi, jättää tämän ja vaatia elareita.

Missä se tasa-arvo on?

Vierailija
35/35 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sovinismi on leima ja feminismi on tunnustuksellista, josta kukaan ei ota selvää. Ei edes tunnustautunut feministi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi