Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
koin melkoisen av-experiencen kirpparilla männä viikolla.
26.05.2006 |
penkoilin kaikessa rauhassa erään pöydän runsasta lastenvaatetarjontaa kun silmään sattui hintalappu: " golitsi x¿" . sille naureskellessani pölähti naapuripöytää penkovan rouvan ehkä 8-vuotias tyttö äitinsä tykö innoissaan: " äiti äiti! tuolla on valkoiset reimatecit! semmoiset just kun veetillä on! niin ja niin monta euroo!" " ai ne semmoiset lasketteluhousun malliset! oi, nehän on tosi hienot!" , ja sinne liukenivat kiireen vilkkaa äiti sekä tytär.
eikä siinä mitään, nauratti vaan kun sattui kaikki kliseet samaan minuuttiin.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Siellä sitä kuljettiin Emmaljungissa työnnellen pientä reimatec asuista tyttöä ja isompi reimatec-asuinen poika käveli vierellä. :D