Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan kassalle suunnattu kysymys. Miltä tuntuu myydä alkoholia henkilölle jonka tiedät olevan alkoholisti?

Vierailija
06.07.2019 |

Eli hänellä on juomisen kanssa ongelma.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sääliä vaan ennemminkin v*tuttaa miten yhteiskunnalla onkin rahaa juottaa?! Juu eivät ole työssäkäviä/perintöjä saaneita vaan spurgupummeja jotka juovat 24/7. Tässä joukossa on yhä nuorempia enevässä määrin. Siitä olen järkyttynyt.

Muita alkoholisteja et tunnista kuin vain spurguja?

Vierailija
22/24 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tietää, että toinen on alkoholisti?

Joku ostaa päivittäin esim. 8 olutta, mutta aina ne juo joku muu kuin henkilö itse?

Niin?

No uskoisitko itse, että henkilö veisi juomat aina "naapurille", jos joka ikinen päivä kävisi ostamassa reippaan määrän alkoholia?

Alkoholinkäyttö alkaa näkymään myös olemuksessa, ei tosin kaikilla. Joillain pysyy kulissit pystyssä pitempään.

Jotkut myös yrittävät esittää, että eivät joisi niin paljon, vaikka joka päivä ostoksissa on pari alkoholijuomaa. Sellaista tissuttelua ja on kuitenkin "kunnon ihmisen ostokset", ruokaa yms. Olemuksesta näkyy kuitenkin, että kotona on viinipullo tai väkevämpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
06.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku ostaa päivittäin esim. 8 olutta, mutta aina ne juo joku muu kuin henkilö itse?

Niin?

No uskoisitko itse, että henkilö veisi juomat aina "naapurille", jos joka ikinen päivä kävisi ostamassa reippaan määrän alkoholia?

Alkoholinkäyttö alkaa näkymään myös olemuksessa, ei tosin kaikilla. Joillain pysyy kulissit pystyssä pitempään.

Jotkut myös yrittävät esittää, että eivät joisi niin paljon, vaikka joka päivä ostoksissa on pari alkoholijuomaa. Sellaista tissuttelua ja on kuitenkin "kunnon ihmisen ostokset", ruokaa yms. Olemuksesta näkyy kuitenkin, että kotona on viinipullo tai väkevämpi.

Miten ihmeessä sattuvat tulemaan joka päivä, kun sulla on vuoro?

Vierailija
24/24 |
07.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin?

Miten ihmeessä sattuvat tulemaan joka päivä, kun sulla on vuoro?

No juuri siksi, koska käyvät hakemassa täydennystä joka päivä. Syöppönä tiedän, että se jäätelöpaketti on saatava päivittäin ja sillä hyvä. Kieltämättä käytän useita lähikauppoja, ettei tarvi koko ajan kohdata samaa kassatyöntekijää. Keskustassa asuessa tämä on onneksi mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan