Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkäisykapseli ihon alle. Kokemuksia +/-, mitä kustansi??

Vierailija
26.05.2006 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä se on ollut ihan hyvä, mutta kuukautisia ei kuulemma ole, vaan vain satunnaisia vuotoja.

Muutamalta ystävältäni on kapseli jouduttu poistamaan, koska se on alkanut kasvaa ulos ihosta, ja sekoittanut kuukautiset täysin.

Käden iho on mennyt aivan mustaksi ja tulehtunut.

Itse meinasin ottaa, mutta terveyshoitaja suurinpiirtein kielsi minua hnkkimasta sitä, omien huonojen kokemustensa takia.

Vierailija
2/2 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kustannus on kerralla kova, 170 euroa plus mahdolliset vastaanottokulut. Toisaalta maksaa itsensä takaisin aikaa myöten ja on niiiiiin ihanan huoleton.

Minkäänlaisia jälkiä siitä ei tule eikä jää, jos on osaava lääkäri asentamassa ja poistamassa. Kapselit eivät myöskään näy ihon läpi.

Hormonimäärä on oleellisesti pienempi kuin millään muulla hormonaalisella ehkäisymenetelmällä.

Mulla keltarauhashormoni vaikuttaa niin, että normaalisti runsaat ja kivuliaat menkat niukentuu lähes olemattomiin ja tulee vain n. 40-50 päivän välein.

Keltarauhashormoni ei tosin yksinään sovi kaikille, joten syytä on testata ensin itseään käyttämällä muutaman kuukauden ajan minipillereitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän neljä